قطعات خودرو

خودروسازان برای به روز شدن باید با دانشگاه‌ها همکاری کنند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای سلمان ابراهیمی نژاد می‌گوید: بخش زیادی از هزینه‌هایی که خودروسازان انجام می‌دهند، در حوزه طراحی و تست است. ارتباط صنایع خودروسازی با دانشگاه‌ها باعث می‌شود در کنار صرفه جویی در هزینه ها، طراحی های خودروسازان به روز شود.

کارشناس صنعت خودرو گفت: هم اکنون نیرو‌های مشغول به کار در صنعت خودروسازی قدیمی هستند و اطلاعات به روز دنیا را ندارند بنابراین خودروسازان  مجبورند هزینه‌های جدایی را برای طراحی و تست انجام دهند.

پیش از این آقای امیرحسن کاکایی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت گفته بود مراکز دانشگاهی می‌توانند باعث توسعه صنعت خودرو شوند و باید این ارتباط مستمر و پیوسته برقرار باشد.

محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفته  با ارتباط مستمر و پیوسته با جامعه دانشگاهی و مجموعه‌های دانش بنیان می توان به سمت تولید خودرو‌های با کیفیت و به روز رفت و در راستای منویات رهبر انقلاب از توان علمی مراکز دانشگاهی بهره‌مند شد.

ابراهیمی نژاد می گوید در دنیا ارتباطاتی که بین دانشگاه و صنایع خودروسازی انجام می‌شود، با نگاه به ۲۰ سال آینده است ؛ در ایران، خودروسازان این نگاه را دارند که مشکلات جاری را حل کنند که با یک سری پروژه‌های کوچک قابل حل است

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *