قطعات خودرو

الزام «استاندارد» برای خودروسازان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از  دنیای اقتصاد، مهدی اسلام‌پناه افزود: سازمان استاندارد باتوجه به دستور هشت‌گانه رئیس‌جمهور درباره خودروسازی و خودروسازان ، خود را ملزم به نظارت و کیفیت قطعات و تولید نهایی خودرو می‌‌‌داند.

وی تاکید کرد: از خودروسازان تضمین گرفته شده که هرگونه قصور کیفری و حقوقی در کیفیت قطعات و تولید کالای نهایی، برعهده خودشان است، بنابراین ما در سال جدید این مهم را پیگیری خواهیم کرد تا رضایت مردم جلب شود و در این مورد به هیچ وجه مسامحه نخواهیم کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ادامه داد: استاندارد قطعات و خدمات پس از فروش باید به طور کامل از سوی خودروسازان رعایت شود، این مهم را به‌گونه‌‌‌ای پیگیری خواهیم کرد که مردم در فصل بهار آثار آن را احساس کنند.

اسلام‌پناه درباره آخرین وضع خروج برخی خودرو‌‌‌های کم ایمن از رده تولید گفت: تا آخر امسال برخی خودرو‌‌‌ها به‌ویژه از خانواده پژو از رده تولید خارج خواهند شد و خودرو‌‌‌های جدید مبتنی بر استانداردهای ۸۵گانه شورای عالی استاندارد به خط تولید وارد می‌‌‌شوند.

وی افزود: امکان خروج خودرو‌‌‌های تولیدشده‌‌‌ای که استاندارد‌‌‌های لازم را ندارند و در پارکینگ‌‌‌ها هستند، میسر نخواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *