قطعات خودرو

دستورات رئیس جمهور در حل مشکل خودروسازی روی زمین مانده است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار ، فاطمه مقصودی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اکثریت ما نمایندگان و مدیران و صاحبان مکنت امروز از قشر ضعیف بوده ایم و از صدقه سر کارگران به اینجا رسیده ایم. چگونه و به چه مکانیسمی و به چه نفسانیاتی گرفتار آمده ایم که از آنان که با جان و عمر و بازوی خویش در تامین سفره مختصری برای خانواده هایشان هستند بی توجه شده ایم، تا کجا خدا مهلتمان خواهد داد. وی تاکید کرد: من از همه مسئولین و دست اندرکارانی که در حل مشکل کارگران مظلوم خودروسازی شهرستان بروجرد می توانند حل مشکل کنند درخواست می کنم این قدر تعلل نکنید و هرچه سریع تر چاره سازی کنید که عید آمد و چشمان دخترکان معصوم به دست پدر است.

این نماینده مجلس ادامه داد: جناب آقای رئیسی در آن زمان که رئیس قوه قضائیه بوده اید تا امروز رئیس قوه مجریه هستید دستورتان در حل مشکل این ظرفیت اشتغال روی زمین مانده است با چه مکانیسمی انتظار داریم از تحریم ها عبور کنیم.

مقصودی گفت: کارگران خودروسازی بروجرد یک سال است حقوق نگرفته اند با کدام ابزار قرار است اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم، سرمایه های فراوان ملت از فرط بی توجهی مستهلک می شوند و ما صحبت از اقتصاد مقاومتی می کنیم.

وی به دولتمردان و مدیران مرکز، گفت: ذهنیت آن ها بیشتر متمرکز به پایتخت و استان های بزرگ است، در نقاط دیگر این مملکت سرمایه ها در حال نابودی است، در کارخانه های تولیدی اگر شخصی در رده ای تخلف کرد نباید کارخانه ای را تعطیل کرد، این چه مدیریتی است؟

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است