قطعات خودرو

خودرو‌های توقیفی در استان کردستان ترخیص می‌شوند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از تسنیم،  سرهنگ برزو مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از تقسیط جرایم و ترخیص خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌های سطح استان به مناسبت هفته فراجا خبر داد و اظهار داشت: جرائم خودر‌هایی که در پارکینگ متوقف هستند تا سقف 10میلیون تومان تقسیط می‌شود. رئیس پلیس راهور استان کردستان از ترخیص خودرو‌های توقیفی در سطح استان به مناسبت هفته فراجا خبر داد.

 

وی با بیان اینکه پلیس راهور تسهیلات ویژه‌ای را درباره ترخیص خوردو‌های توقیفی برای مالکان آن‌ها در نظر گرفته است، افزود: صاحبان این خودرو‌ها می‌توانند با مراجعه به پارکینگ‌های سطح استان و ارائه مدارک، خودروی خود را بدون پرداخت جریمه نقدی ترخیص کنند.

 

رئیس پلیس راهور استان کردستان تصریح کرد: در این طرح خودروهایی چنانچه از نظر قضایی و سرقت مشکل و موردی نداشته باشند، با اعمال اقساط، تحویل مالک آن‌ها در همان محل می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه طرح ترخیص انواع وسایل‌نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های سطح استان، به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، ‌امیدآفرینی و ارتقا سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است، عنوان کرد: ترخیص وسیله‌نقلیه با روش استفاده از برنامه کاربردی پلیس من (اینترنتی و کاملاً غیرحضوری) و یا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه مداک و احراز هویت و مالکیت انجام خواهد شد.

 

سرهنگ مرادی گفت: کسانی که به دلیل شاکی خصوصی یا دستورات قضایی قادر به رفع توقیف نیستند، در حوزه اختیارات راهور نیست و باید ابتدا مراحل قانونی را طی کرده و سپس نسبت به ترخیص خودرو‌ خود اقدام کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در رابطه با نحوه جریمه خودروها عنوان کرد: تمام سعی و تلاشمان این است تا جائی‌که امکان دارد تخلفات کاهش و از اعمال جریمه خودروها جلوگیری، و با تذکر و ارشاد موارد را حل و فصل کنیم.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *