قطعات خودرو

خودروهای خارجی اموال تملیکی به ارزش ۱۲۵۰ میلیارد تومان به فروش رفت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، رئیس هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۳۷۶ خودروی خارجی سازمان اموال تملیکی به ارزش یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در مزایده شماره ۵۸۱ به فروش رفت.

سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: از این تعداد ۲۰۵ خودروی سواری به ارزش ۷۱۰ میلیارد تومان و ۱۷۱ دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان در مزایده به فروش رفت.

 

معاون وزیر اقتصاد افزود: در این مزایده عرضه یک‌هزار و ۳۸ دستگاه خودروی سواری و خودروهای سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی مطرح بود که که در حین برگزاری مزایده با توجه به احکام قضایی و درخواست‌های اعاده تعداد خودروها به ۷۰۰ دستگاه رسید.

 

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۲۶ استان خودروها را در این مزایده به حراج گذاشته بودند گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر در این مزایده با پیشنهاد قیمتی هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان شرکت کردند.

 

وی عنوان کرد: ۳۷۶ خودروی خارجی به ارزش یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در این مزایده به فروش رفت در حالی که قیمت کارشناسی ۸۶۱ میلیارد تومان بود که نشانگر رشد ۵۴ درصدی است.

 

اجتهادی خاطر نشان کرد: این مزایده که از ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه برگزار شده بود، در راستای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۲ خودروهای سواری و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *