قطعات خودرو

آینده خودروهای برقی و خودروهای پاک در پاکستان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان، ملیک امین اسلم Malik Amin Aslam در مراسم «دوچرخه های برقی در عرصه ی تجارت الکترونیک»  e-Bike in e-Commerce Space دولت این کشور به مفهوم حمل و نقل سبز  و خودروهای پاک در تمامی سطوح پایبند است و آن را از تمامی کانال ها و مسیرهای سبز دنبال خواهد کرد. به گفته ی وی دولت پاکستان از تمامی حالت های پایدار و مقرون به صرفه حمل و نقل نوین حمایت می کند.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان گفت: «آینده ما را به سمت حمل و نقل سبز  و خودروهای پاک فرا می خواند. برای رسیدن به آن نیاز به زیرساخت های بنیادی است که حمل و نقل دوست دار محیط زیست در آن شکل بگیرد.»

در این مراسم اپلیکیشن تحویل غذا با دوچرخه های برقی معرفی شد و به زعم طراحان آن علاوه بر کاهش هزینه های مصرف سوخت، به کاهش آلودگی هوا کمک خواهد کرد و در راستای چشم انداز و دورنمای «پاکستان پاک و سبز» عمران خان نخست وزیر پاکستان هم هست. ملیک امین اسلم در این خصوص گفت: «از معرفی دوچرخه های برقی در سامانه تحویل غذا و خواروبار به وجد آمدم،‌ این سامانه بزرگتری پلتفرم تحویل خواروبار و غذا در پاکستان است و بازتاب دیدگاه و نگرش حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی در این کشور است.»

ملیک امین اسلم گفت وزارت «تغییرات آب و هوای پاکستان» 1.5 میلیارد روپیه پاکستان به پروژه های ساخت خودروهای برقی تحت عنوان «محرک سبز» Green Stimulus تخصیص داده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *