قطعات خودرو

خودروی فلایینگ اسپور اس این روزهای انگلیس چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از تجارت‌نیوز، بنتلی فلایینگ اسپور اس طی ۴ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۱۹ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

این تریم ویژه از فلایینگ اسپورها دارای جزئیات بدنه اختصاصی مانند جلوپنجره تیره، ارتفاع کمتر از سطح زمین، قالب جدید آینه‌های جانبی، جزئیات تزئینی جدید در نمای جانبی، قاب جدید پنجره ها، گرافیک داخلی متفاوت چراغ‌های اصلی جلو و عقب و لوگوی اختصاصی S در سپر جلو است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بنتلی جدید به رینگ های آلومینیومی تیره با طراحی پره های Y شکل آن مربوط می‌شود که در اندازه ۲۲ اینچی انتخاب شده‌اند.

البته مشتریان در حالت آپشن می‌توانند رینگ ۲۱ اینچی با طراحی پره‌های ۳ تایی را نیز سفارش دهند. دلبری کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز میان رینگ ها را نیز به عنوان امضای کار در نظر بگیرید!

داخل کابین نیز با یکی از بهترین های صنعت خودرو روبرو می‌شویم. بهترین مواد اولیه با طراحی اصیل بنتلی یک هارمونی بینظیر را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند. لوگوی S نیز در قسمت های مختلف مشاهده می‌شود.

اما در رابطه با پیشرانه به ۲ آپشن برای فلایینگ اسپور اس اشاره شده است.

یکی نمونه ۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو که ۵۴۳ اسب بخار خروجی و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد و دیگری نمونه ۲٫۹ لیتری ۶ سیلندر توربودوقلو هیبریدی که ۵۳۶ اسب بخار خروجی و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.

پیشرانه فلایینگ اسپور اس

با پیشرانه اول، فلایینگ اسپور اس طی ۴ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۱۹ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. برای این تریم سیستم اگزوز اسپرت در حالت استاندارد نصب شده است.

با پیشرانه هیبریدی، بنتلی طی ۴٫۱ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. همچنین می‌تواند ۴۱ کیلومتر را در حالت الکتریکی خالص طی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است