قطعات خودرو

خودروی دست دوم وارد کشور نشده؛ پول نپردازید!

سردار کمال هادیانفر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، سردار سید کمال هادیانفر فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا در خصوص واردات خودروهای فرسوده اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروز گزارش های زیادی درباره آن به دست ما می رسد، پیش فروش خودروهای فرسوده خارجی است.

 

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ضوابط اجرای خودروهای ساخت خارجی هنوز از سوی دولت محترم نهایی نشده است. با وجود اینکه جلسات زیادی برگزار شده است، اما موضوعات هنوز نهایی نشده و با توجه به اینکه آیین نامه هنوز نهایی نشده است، هنوز حجم موتور، شرایط قیمت و وظایف مشخص نشده است. همچنین در مورد مبدأ ارز که باید خارجی باشد و در دستورالعمل ذکر شده باشد اطلاعاتی وجود ندارد.

 

وی افزود: دوستان گزارش هایی ارسال کردند مبنی بر اینکه عده ای قصد بهره برداری و فروش کلاهبرداری در فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام دارند. مثلا در امارات دارند فیلم می گیرند که قیمت این ماشین 0 است. اگه این ماشین رو میخوای برو یه جایی اینقدر دلار یا ریال بپرداز.

 

سردار هادیان فر به شهروندان توصیه کرد که این اقدامات را انجام ندهند زیرا اجراییه منتشر نشده و هیچ کدام اجازه واردات ندارند و باید بگوییم تا امروز حتی یک خودروی فرسوده وارد کشور نشده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خاطرنشان کرد: متقاضیان خرید خودرو باید با احتیاط بیشتری عمل کنند و تا زمانی که دولت یا پلیس راهنمایی و رانندگی به طور رسمی در این مورد صحبت نکرده و موانع برطرف نشده است، پولی به کسی پرداخت نکنند تا فردا مشکلی نداشته باشند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *