قطعات خودرو

خودرو BAC X3 Pro خودروسازان بم با یک رنگ خاص + عکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،در تصویری که به دست ما رسیده است محصول BAC X3 Pro محصول شکرت خودروسازان بم با یک رنگ خاص دیده می‌شود. گمان می‌رود این خودرو به عنوان یک نمونه تولیدی خاص و متعلق به خود شرکت است و برای مقاصد نمایشگاهی به کار گرفته می‌شود.

 

 

شرکت خودروسازان بم که پیش از این خودرو جیلی GC6 را برای بازار ایران تولید کرده بود، اکنون یک مدل دیگر از خودروهای این برند چینی را برای عرضه به مشتریان ایرانی آماده کرده است. این خودروی جدید یک کراس اوور به نام BAC X3پرو است که در واقع نسخه اقتصادی از برند مطرح جیلی محسوب می‌شود و با برند خودروسازان بم عرضه خواهد شد.

 

BAC X3پرو به عنوان یک کراس اوور اقتصادی، قرار است رقابای خود با دیگر کراس اوورهای کامپکت و ارزان قیمت چینی در بازار ایران رقابت کند و از نظر برخی ویژگی‌ها می‌تواند آنها را به چالش بکشد.

 

 

 

مشخصات فنی BAC X3 Pro

BAC X3 Pro یک خودروی کراس اوور اقتصادی است که در سال 2021 توسط شرکت بزرگ خودروسازی چینی جیلی طراحی و معرفی شده است. این خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپ با حجم 1498 سی‌سی است که توان تولید 102 اسب بخار نیرو و 140 نیوتن متر گشتاور را دارد.

 

سیستم انتقال قدرت BAC X3پرو از نوع دیفرانسیل جلو و جعبه‌دنده آن نیز از نوع CVT می‌باشد. بنا بر ادعای شرکت سازنده این خودرو قادر است در مدت 11.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

BAC X3 Pro

 

 

طراحی ظاهری BAC X3 Pro

طراحی ظاهری BAC X3پرو مانند بسیاری از خودروهای چینی هم‌رده خود، حالتی تخیلی و ناهمگون دارد. در نمای جلو یک جلوپنجره بزرگ و تهاجمی به چشم می‌خورد و شما توقع یک خودرو بزرگ جثه را دارید اما این حالت تهاجمی در نمای کناری کمرنگ می‌شود، زیرا بخش کناری خودرو طراحی سنتی یک هاچ‌بک را نشان می‌دهد. در حالی که انتظار می‌رود یک خودروی بلندتر دیده شود.

 

طرح چراغ‌های عقب نیز شبیه به یک کراس اوورکوچک است. البته نمای عقب با ابعاد کلی خودرو سازگاری بهتری دارد. برای ایجاد یک تصور بهتر از این ماشین باید بگوییم که BAC X3 Pro با طول 4 متر و فاصله محوری 2480 میلی‌متر، یک مقدار ناچیز از محصول کوییک سایپا بزرگ‌تر است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *