قطعات خودرو

درباره فروش خودرو گلایه مندی جدی وجود دارد| کابینه همچنان نیازمند ترمیم است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به دلایل استعفای وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد:متاسفانه در زمینه پرداخت یارانه به یارانه بگیران ناهماهنگی زیادی در وزارت تعاون،کار و رفا اجتماعی وجود دارد. وی تصریح کرد: واقعا در زمینه فروش خودرو گلایه مندی جدی وجود دارد، متاسفانه سوء تدبیر در ثبت نام های خودرو کاملا محرز است و باید بدون تعارفات این مسائل مطرح شود.

وی ادامه داد: در زمینه پرداخت یارانه در روزها و ماه های اخیر گلایه مندی زیادی را از سوی مردم شاهد بودیم.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: گلایه مندی مردمی درحال تبدیل شدن به یک نارضایتی عمومی بود و ما به جد مخالف این مسئله هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از این رو مجلس نسبت به رفتار و رویکردهای وزارت رفاه واکنش نشان داد؛ به هرحال وزارت رفاه در جریان اقدامات تیم اقتصادی دولت تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بانک ها و شرکت ها زیر مجموعه وزارت رفاه هستند، بیان کرد: وزارت رفاه وزراتخانه ای عرض و طویل بوده و ناهماهنگی در آن می تواندآسیب رسان باشد.

آزادی خواه با بیان اینکه آیا باز هم نیاز به ترمیم کابینه دولت وجود دارد و یا خیر؟ گفت: بله . مستحضرید که اخیرا وزیر صمت هم از مجلس کارت زرد خود را دریافت کرده است چراکه مجلس پاسخ وزیر صمت را قانع کننده ندانست.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین در زمینه عملکرد سازمان حمایت انتظارات جدی تر وجود داشت چراکه این سازمان باید هم از تولید کننده و هم از مصرف کننده حمایت درستی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مجلس از دولت حمایت کرده است، بیان کرد: از این رو اگر خللی در کار دولت باشد وظیفه خود می دانیم که این تذکرات را به دولت بدهیم.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است