قطعات خودرو

دست منهارت بر سر کوپرا فورمنتور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، منهارت طیف وسیعی از محصولات گروه فولکس واگن را تقویت کرده اما این برای اولین بار است که منهارت بر روی کوپرا فعالیت می‌کند و آن را ارتقا می‌دهد. منهارت پکیج آیرودینامیک خاصی را برای فورمنتور VZ5 تدارک ندیده و از این رو نمای خارجی آن تغییر آنچنانی نکرده و تنها رینگ‌های 20 اینچ Concave One با رنگ مشکی و برچسب‌های طلایی مخصوص منهارت به آن اضافه شده است.

شاید نمای خارجی کوپرا فورمنتور تغییر نکرده باشد اما منهارت به خوبی پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتر توربو آئودی را که در حالت استاندارد 385 اسب‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند را تغییر داده تا بتواند پس از اعمال Stage 1 490 اسب‌بخار قدرت و 630 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این میزان خروجی توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. این افزایش قدرت به لطف MHtronik powerbox و سیستم اگزوز اصلاح شده دوبل دوگانه ایجاد شده است.

 

اما از نظر این خودرو این اعداد برای کوپرا فورمنتور راضی کننده نیست و این خودرو قابلیت بیشتری دارد. از این رو این شرکت در حال بررسی بر روی Stage 2 است که در آن اینترکولر، ورودی هوا جدید و مپ ECU در آن تغییر خواهد کرد. منهارت اعدادی که تا به حال به دست آورده منتشر نکرده اما با توجه به افزایش مرحله 1 و حداکثر قدرت فعلی، می‌توان انتظار خروجی 600 اسب‌بخار را داشت.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *