قطعات خودرو

دلالان مظلوم خودرو کم آوردند!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از میزان، دلالان خودرو که تلاش کرده بودند با حذف درج قیمت در سایت های فروش خودرو جلوی ریزش قیمت ها را بگیرند، پس از کمتر از 10 روز کم آوردند و فروشندگان با نادیده گرفتن قاعده نانوشته آنها، برای فروش سریعتر اقدام به درج قیمت کردند.

دلالان خودرو یکی از مظلومترین بخش ها در اقتصاد ایران، ازجمله در بازار خودرو هستند که همواره به ضربه گیر سیاستگذاری های غلط دولت تبدیل شده و در نهایت همه کاسه کوزه ها بر سر آنها شکسته می شود. درحالیکه نقشی در بازار خودرو کشور ندارند.

دلالان کسانی هستند که با امید سود اندک وارد پروسه خرید و فروش شده و جای کمبود متقاضی فوری را پر می کنند، اما در ایران به موجودی موهومی که همه نابسامانی ها زیر سر آنها است تبدیل شده اند.

آزادسازی واردات خودرو و عقب نشینی وزارت صمت از ایجاد مانع بر سر راه واردات قطعات برای تولید خودروهای چینی باعث شده است تا روند قیمت در بازار خودرو کاهشی شود و به همین دلیل فعالان بازار خودرو قیمت را از سایت های فروش خودرو حذف کردند تا خریداران پس از مشاهده قیمت ها قید تماس را نزنند و با فروشندگان تماس بگیرند. این سیاست نتیجه ای نداشت و حتی 10 روز هم دوام نیاورد و قیمت در سایت های فروش خودرو با یک کاهش تقریبا 5 درصدی به صفحات اینترنتی باز گشت.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *