قطعات خودرو

راه اندازی وبسایت فروش خودروهای دست دوم جنرال موتورز

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، جنرال موتورز از اهرم شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود استفاده می کند تا بیش از نیم میلیون خودروی دست دوم این شبکه را از طریق اینترنت در دسترس همگان قرار دهد.

مشتریان هم می توانند به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش جی ام مراجعه کنند یا آن که از طریق وبسایت معرفی شده به خودروی مورد نظر و مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

نکته مهم این وبسایت، همکاری با بلک بوک Black Book برای تعیین قیمت است و قرار است «پیشنهادهای تضمینی آنلاین» در اختیار مشتریان خود بگذارد.

به احتمال زیاد، این حرکت از طرف جی ام اجتناب ناپذیر بود چون به هر حال محبوبیت خرید آنلاین حتی در زمینه خودرو هم در حال افزایش است، حالا که استارت آپ های نوظهور از این بازار به و از این فضا به این خوبی استفاده می کنند، چرا خود جنرال موتورز این امکانات را در اختیار مشتریانش نگذارد.

کاربراوُ از همین بهار پیش رو آغاز به کار می کند و از همین حالا نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش جنرال موتورز در حال ثبت نام و مشارکت در این طرح هستند.

به گفته ی دیترویت فری پرس Detroit Free Press،‌ در ایالات متحده، جنرال موتورز شبکه ای عظیم متشکل از 4200 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دارد. این نمایندگی ها خودشان 400 هزار دستگاه خودروی دست دوم در انبارها و پارکینگ های خود دارند و این شبکه سالانه 2.5 میلیون دستگاه خودروی دست دوم خرید و فروش می کنند، حالا چه بهتر که مردم از طریق وبسایت کاربراوُ اطلاعات بهتری از آنها در اختیار داشته باشند.

یکی از استارت آپ های خرید و فروش خودروهای دست دوم carvana‌ است که در فصل سوم سال 2021 موفق به خرید و فروش 111,949 دستگاه خودرو شده است.

جنرال موتورز به خریداران خودروها از طریق وبسایت CarBravo «پوشش وارانتی استاندارد» را تصمین کرده است. همچنین برای برخی از مدل های امکان آبونمان [حق اشتراک] برای خدمات OnStar  و رایدوی سیروس ایکس ام SiriusXM را برقرار کرده است. جزئیات آن بعد مشخص خواهد شد. طبیعی است که خریداران خودروهای دست دوم از طریق CarBravo از خدمات مالی، شبکه های تعمیر و نگهداری و سرویس های مختلف نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش جنرال موتورز هم برخوردار می شوند. برخی از نمایندگی های جی ام، امکانات خاصی دارند از جمله این که خودرو را به درب منزل خریدار می فرستند تا آن را تست کند. همچنین خدمات تحویل در منزل هم از خدمات دیگر آنها است.

کاربراوُ این امکان را ایجاد کرده که صفر تا صد خرید آنلاین را مشتری بتواند در این وبسایت انجام دهد. اگر مشتری علاقه داشت می تواند بخشی از کارها را در نمایندگی پیش ببرد.

جنرال موتورز گفته است که خودروی مشتریان را از آنها بر اساس قیمتی که Black Book‌ می دهد خریداری کند و حتی مجبور نیستند بعد از فروش خودروی دست دوم خود حتما از کاربراوُ‌ خرید کنند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است