قطعات خودرو

رم ۱۵۰۰ TRX شش چرخ، دیوانه‌وارترین وانت پیکاپ دنیا!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، این خودرو رم ۱۵۰۰ TRX خاصی که مشاهده می‌کنید حتی برجسته‌تر از سایر نسخه‌های TRX است. وانت موردبحث توسط هنسی به یک غول شش چرخ تبدیل شده است و تیونر تگزاسی آن را با پکیجی به نام ماموت عرضه می‌کند.

 

 

هنسی برای تبدیل TRX به هیولایی شش چرخ تنها یک اکسل ساده و محفظه بار طویل‌تر را در نظر نگرفته بلکه از سیستم تعلیق جدید بیلشتین نیز استفاده کرده است. از طرف دیگر علیرغم توانایی‌های زیاد پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۷۰۲ اسب بخاری، هنسی سوپرشارژر بهتر، انژکتورهای کاراتر، پولی‌های سوپرشارژر ارتقا یافته و… را روی این نیروگاه نصب کرده است تا قدرت آن به رقم دیوانه‌وار ۱۰۱۲ اسب بخار و گشتاور نیز به ۱۳۴۰ نیوتون متر برسد.

 

 

مالک این مدل ویژه که تماشا می‌کنید خواهان خودرویی خاص‌تر بوده است و از رینگ‌های جدید ووسن برای رخ‌نمایی بهتر استفاده کرده است. این رینگ‌ها ابعاد ۲۲ اینچی دارند و از طرح با ابهت مشکی ساتین سود می‌برند. این رم که با رینگ و لاستیک‌های گیراتر همراه شده است بیشتر از همیشه آماده رویارویی با زمین‌های سخت و خشن به نظر می‌رسد. خرید ماموت شش چرخ از هنسی کار هر کسی نخواهد بود. در واقع این وانت قیمت پایه ۴۴۹۹۵۰ دلاری به علاوه تهیه نسخه استاندارد TRX را دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *