قطعات خودرو

روش شگفت انگیز این ماشین چینی همکار ایران خودرو برای پارک دوبل

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، دانگ فنگ ماشین چینی از چیزی که از آن به عنوان “Hummer EV Knock-off” یاد می شود، پرده برداری کرده است و دارای پیشرانه چهار موتور الکتریکی و حرکت خرچنگی است. در واقع این خودرو در کنار حرکت به عقب و جلو، میتواند به چپ و راست نیز حرکت کند.

قبلاً مشکلاتی در مورد شکست چینی ها در صنعت خودروهای برقی وجود داشته است، یا حداقل در بخش های قابل توجهی از برخی طرح ها کپی برداری می کرد. برای مثال، Xpeng چین در روزهای اولیه خود از بسیاری از طرح‌های تسلا کپی کرد. اکنون به نظر می رسد GMC Hummer EV خودروی الکتریکی ماشین چینی بعدی است که هدف کپی برداری های چینی قرار می گیرد.

 

Dongfeng، یک خودروساز بزرگ دولتی از یک خودروی الکتریکی جدید با نام تجاری Mengshi رونمایی کرده است، و بسیاری به این نکته اشاره می کنند که به وضوح از هامر EV الهام گرفته شده است.

کابوس پارک دوبل تمام شد؛ این ماشین خرچنگی حرکت میکند!/عکس

 

جالب اینجاست که دانگ فنگ قبلا حق ساخت یک خودروی نظامی چینی بر اساس هاموی اصلی را به دست آورده بود. با توجه به اینکه هامر نسخه مصرفی هاموی بود، قطعاً پیوندی در مورد الهام بخشیدن به طراحی وجود دارد.

با این حال، مشخصات و ویژگی‌ها احتمالاً چیزی است که بیش از طراحی، اتهام «هامر EV چینی» را به همراه دارد.

کابوس پارک دوبل تمام شد؛ این ماشین خرچنگی حرکت میکند!/عکس

 

دانگ فنگ ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌دهد خودروی الکتریکی به نام Mengshi M-Terrain، «راه رفتن خرچنگی» را انجام می‌دهد، که ویژگی مبتنی بر فرمان چرخ‌های عقب بود که برای اولین بار توسط هامر EV محبوب شد.

کابوس پارک دوبل تمام شد؛ این ماشین خرچنگی حرکت میکند!/عکس

دانگ فنگ همچنین اشاره کرده است که خودروی Mengshi M-Terrain مانند هامر EV، در هر دو فرمت SUV و پیکاپ تراک ارائه خواهد شد.

 

انتظار می رود این خودرو سال آینده وارد بازار چین شود. هنوز در مورد قیمت آن صحبتی نشده است، اما ما انتظار داریم که قیمت آن بسیار ارزان تر از قیمت اولیه ۱۱۲۵۹۵ دلاری هامر EV باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *