قطعات خودرو

رولزرویس در سال 2021 چند دستگاه خودرو فروخته است؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو تک، این برند لوکس در سال گذشته ۵۵۸۶ خودرو را در جهان فروخت که ۱۸۳۶ دستگاه بیشتر از سال ۲۰۲۰ پس از همه‌گیری کرونا و ۴۶۱ دستگاه بیشتر از سال ۲۰۱۹ قبل از همه‌گیری کرونا است.

این بالاترین میزان فروش ثبت‌شده توسط این شرکت از زمان تاسیس به عنوان رولز رویس لیمیتد در سال ۱۹۰۶ است، که تقاضای بالا برای پنج مدل کنونی این خودروساز را نشان می‌دهد.

ارقام دقیق فروش هر خودرو منتشر نشده است، اما رولزرویس گفته که گوست نقش مهمی در این رشد فروش داشته و عرضه گوست بلک بج نیز به این روند کمک کرده است.

این شرکت همچنین ارقام فروش خوبی برای رولزرویس فانتوم و شاسی بلند رولزرویس کالینان گزارش داده است و سفارش‌های زیادی برای این مدل‌ها تا سه ماهه سوم ۲۰۲۲ ثبت کرده است.

کالینان محبوب‌ترین مدل در بریتانیا بوده و ۱۲۸ نسخه از آن به فروش رسیده ‌است، در حالی که این شرکت ۸۸ گوست، ۴۱ ریس، ۳۳ داون و ۲۳ فانتوم را در این کشور به فروش رسانده است.

در سال ۲۰۲۱، رولز رویس جزئیات اولیه درباره اولین مدل برقی خودش اسپکتر کوپه را اعلام کرد که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۳ عرضه شود. آزمایش‌های جاده‌ای این مدل به تازگی آغاز شده و رولز رویس می‌گوید آن را برای ۱.۵ میلیون مایل معادل ۴۰۰ سال استفاده آزمایش خواهد کرد.

تورستن مولر اوتوس، مدیر عامل این شرکت، آمار فروش سال ۲۰۲۱ در آستانه عرضه تاریخی اسپکتر را “بسیار دلگرم‌کننده” توصیف کرده است.

او همچنین به توسعه بخش‌های جدید رولز رویس اشاره کرد و گفت:

بنا بر موفقیت امسال، ما به تکامل خود به عنوان یک برند لوکس عالی، فراتر از حوزه تولید خودرو ادامه خواهیم داد

خبر رکوردشکنی رولز رویس تنها چند روز پس از آن منتشر شد که شرکت بریتانیایی بنتلی نیز اعلام کرد که سال ۲۰۲۱ بهترین آمار فروش در تاریخ خود را ثبت کرده و لوتوس پرفروش‌ترین سال خود طی یک دهه گذشته را جشن گرفت.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *