قطعات خودرو

رونمایی از تیگو ۸ پلاس / این شاسی‌بلند هم قیمت دنا پلاس است!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از عصر ایران، چری از SUV سایز متوسط ​​جدید به نام Tigo ۸ Plus Champion Edition تیگو ۸ پلاس رونمایی می کند که به مشتریان ۴ تریم از ۱۷ تا ۲۰ هزار دلار و مجهز به رانندگی خودکار سطح ۲، دو صفحه نمایش دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ را ارائه می دهد.

 

چری اخیراً شاسی بلند سایز متوسط ​​جدید خود را با نام Tigo ۸ Plus Champion Edition در بازار چین عرضه کرده است. مشتریان می توانند از بین ۴ تریم مختلف با قیمت های بین ۱۷ تا ۲۰ هزار دلار انتخاب کنند. این فیس لیفت شامل تغییراتی در کابین است، در حالی که موتور بنزینی بدون تغییر باقی می ماند.

 

Tigo ۸ Plus Champion Edition دارای طول ۴۷۲۲ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر و ارتفاع ۱۷۴۵ میلی متر است، در حالی که فاصله بین محورها ۲۷۱۰ میلی متر است. این خودرو دارای رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچی چند پره در هر دو مدل ۵ و ۷ صندلی است.

 

کابین مجهز به دو نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی در یک قاب یکپارچه و منحنی است که اطلاعاتی در مورد کیلومترها و تنظیمات سیستم سرگرمی ارائه می دهد که توسط تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ تغذیه می شود. علاوه بر این، شارژ بی سیم ۵۰ واتی را در کنسول میانی، سیستم عامل Cherry Line ۵.۰ ارائه می دهد که از Huawei Car و Apple CarPlay، فرمان های صوتی و کنترل از راه دور در برنامه تلفن همراه پشتیبانی می کند.

 

 

از نظر ایمنی، تیگو ۸ پلاس قهرمان نسخه مجهز به رانندگی خودکار سطح ۲ با سنسورهای تشخیص فاصله هوشمند، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، هشدار خروج از خط، کمک حفظ خطوط، ترمز اضطراری و غیره است. صندلی‌های ردیف جلو نیز هستند. همچنین مجهز به گرمایش و تهویه همچنین ظرفیت استاندارد فضای بار ۱۹۳۰ لیتر است و درب جعبه برقی و روشنایی داخلی از دیگر ویژگی های کابین است.

 

مشتریان می توانند بین دو گزینه موتور انتخاب کنند: مدل ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر و مدل ۲ لیتری توربو با خروجی ۲۵۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر موتور پرچمدار ۷ ثانیه با میانگین مصرف سوخت ۶.۸ لیتر ثبت شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *