قطعات خودرو

زمان عرضه جدید خودروهای وارداتی در سامانه فروش مشخص شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، در جدیدترین اظهارنظر خود از آغاز عرضه‌های دوم و سوم خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خبر داد.

 

وی توضیح داد که در مرحله اول عرضه، خودروهای موجود در انبار شرکت‌های واردکننده به فروش رسیدند. اکنون نیز ثبت‌نام‌کنندگان بر اساس اولویت زمانی، به شرکت‌هایی که خودروهای خریداری شده آن‌ها در راه است، معرفی می‌شوند. بر این اساس خریداران یا خودروی موردنظر را تحویل می‌گیرند یا در صورت عدم دریافت، در لیست انتظار قرار می‌گیرند.

 

ضیغمی گفت در مرحله دوم و سوم عرضه، خودروهایی از برندهای تویوتا، کیا، هیوندای و چند برند چینی که در مرحله اول حضور نداشتند، به فروش خواهند رسید. عرضه‌های دوم و سوم به ترتیب در هفته جاری و هفته آینده انجام خواهد شد.

 

رئیس سازمان توسعه تجارت اضافه کرد که هنوز جزئیات دقیقی از برندهای عرضه‌کننده اعلام نمی‌شود تا در صورت بروز تغییرات احتمالی، اطلاع‌رسانی نادرست صورت نگیرد.

 

در مرحله اول عرضه، قیمت نهایی خودرو زوتی مشخص و پس از تایید شورای رقابت اعلام شده بود. قیمت چند خودروی دیگر نیز به‌زودی پس از تایید نهایی، منتشر خواهد شد. اما خودروهای عرضه‌های دوم و سوم، با قیمت موقت در سامانه فروش قرار می‌گیرند تا پس از تعیین قیمت نهایی توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و شورای رقابت، قیمت قطعی آن‌ها اعلام شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *