قطعات خودرو

زوتی T300 با این امکانات و مشخصات فنی در ایران عرضه خواهد شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، مشخصات و امکانات زوتی T300 مشخص شد. شاسی بلند چینی زوتی تی 300 به‌زودی توسط پارس خودرو در بورس عرضه خواهد شد.

 

شرکت پارس خودرو قصد دارد شاسی بلند چینی زوتی T300 را به‌شکل وارداتی در آینده‌ای نزدیک به بورس کالا عرضه کند. لیست مشخصات و امکانات این خودروی چینی در حالی منتشر شده که قرار است به‌زودی با پلاک گذر موقت مراحل تست‌های فنی خود را در خیابان‌های کشور بگذارند. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

 

مشخصات فنی زوتی T300

زوتی T300

شرکت پارس خودرو زوتی T300 را با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به ایران آورده که این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور حداکثر 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. همچنین این گیربکس دارای قابلیت تعویض دنده مصنوعی 6 سرعته با حالت برقی و اسپرت است.

زوتی T300

طول این خودرو به ۴۳۸۷ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۳۵ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶۴۲ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۶۱۰ میلی‌متر می‌رسد که با چنین ارقامی در ردیف شاسی بلندهای کوچک قرار می‌گیرد. همچنین وزن این خودرو نیز ۱۳۹۰ کیلوگرم اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

زوتی T300

شرکت پارس خودرو قصد دارد نسخه کم‌آپشن زوتی T300 را برای کاهش هزینه‌ها به بازار ایران عرضه کند. از امکانات این نسخه می‌توان به فرمان کمکی برقی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سنسور پایش باد تایرها، کروز کنترل، تهویه الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی، 2 ایربگ ایمنی، استارت دکمه‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سامانه کنترل پایداری الکتریکی اشاره کرد.

قیمت زوتی T300

Zotye

مشتریان در بازارهای جهانی می‌توانند شاسی بلند کوچک زوتی تی 300 را بسته به نوع موتور تنفس طبیعی یا توربوشارژ، گیربکس و سطح امکانات با قیمت 8 هزار و 200 یورو تا 11 هزار و 740 یورو خریداری کنند. با توجه به این‌که پارس خودرو قصد دارد آن را با قیمت کمتر از 10 هزار دلار به بازار ایران عرضه کند، احتمالا زوتی T300 با قیمت پایه کمتر از 700 میلیون تومان در بازار بورس عرضه خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *