قطعات خودرو

ساعت کاری جدید مراکز معاینه فنی شهر تهران اعلام شد

مدیر روابط عمومی ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: ساعت کاری مراکز آبشناسان و الغدیر از روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت حداقل دو ساعت افزایش یافته و آخرین وضعیت ساعت کاری مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار اعلام شده است.

محمدرضا گویا، درباره وضعیت مراجعه خودروها به مراکز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۷ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند. تعدادی از مراکز مانند بیهقی و سراج از سایر مراکز شلوغ‌تر است و مراجعان به این مراکز جهت ارائه خدمات باید زمان بیشتری را صرف کنند اما مراکز واقع در بخش جنوب تهران مانند چمران، الغدیر و شقایق بسیار خلوت و فاقد صف است.

وی در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا جهت مدیریت زمان از طریق نوبت‌دهی اینترنتی که در سامانه تهران من my.tehran.ir قابل دسترس است با تعیین وقت قبلی مراجعه کنند و یا در صورت تمایل به پذیرش حضوری از طریق سامانه مدت انتظار در سایت ستاد معاینه فنی خلوت ترین مرکز را جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند.

گویا اضافه کرد: سامانه مدت انتظار شامل اطلاعات کاملی از جانمایی مراکز در نقشه، ساعت کاری و مدت انتظار در مراکز است. علاوه بر این رنگ‌های مختلف نشانگر هر مرکز در این سامانه گویای مدت انتظار آن مرکز است. رنگ سبز به معنای انتظار در کمتر از یک ساعت، رنگ زرد انتظار از یک تا سه ساعت و رنگ قرمز نشانگر انتظار بالای سه ساعت است.

مدیر روابط عمومی ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران درباره خودروهای مشمول معاینه فنی در سال ۱۴۰۰ افزود: امسال خودروهای تولید داخل ۱۳۹۵ و ماقبل و خودروهای وارداتی ۲۰۱۶ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند و باید این خودروها از ابتدای سال نسبت به اخذ معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

باتوجه به تغییر ساعات کاری مراکز، شهروندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی inspection.tehran.ir و یا تماس با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ از آخرین وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران مطلع شوند.
منبع: سایت شهر

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است