قطعات خودرو

سامانه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل کالای شتاب سیستم

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، اینترنت اشیا یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان بوده که به کمک افراد و مجموعه‌ها آمده است تا به آن‌‌ها در مدیریت هوشمند و یکپارچه سیستم تحت نظارت خود یاری رساند. شرکت دانش‌بنیان «شتاب سیستم» از شرکت‌های جدیدالتاسیس فعال در حوزه تکنولوژی جدید اینترنت اشیا یا IOT در کشور بوده که این تکنولوژی را به صورت کاربردی به حوزه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل عمومی و تریلرها آورده است.

 

سیستم هوشمند مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی «شتاب سیستم» تا کنون روی بیش از ۲۰۰۰ تریلر، کشنده و کامیونت نصب شده و روند عملکرد و هزینه ناوگان را به صورت آنلاین و لحظه‌ای رصد می‌کند.

 

 

سیستم حمل و نقل عمومی و تمام شرکت‌هایی که نیازمند حمل و انتقال کالا به روش‌های مختلف و استفاده از تریلر، کشنده و همچنین کامیونت و وانت هستند، از سیستم هوشمند مدیریت حمل و نقل شرکت «شتاب سیستم» می‌توانند کمک بگیرند.

 

امکان نظارت آنلاین و لحظه‌ای رفتار راننده، ایجاد تعیین محدوده و کیلومتر مجاز برای تردد، بررسی موقعیت جغرافیایی خودرو یا تریلر در هر لحظه از شبانه‌روز، بررسی میزان وزن بار، وضعیت بخش‌های فنی خودرو و دریافت انواع داده‌ها دیگر از مزایای این سیستم است.

 

 

 

شرکت شتاب سیستم در مدت زمان کمتر از یکسال بیش از 2هزار پروژه هوشمندسازی مدل‌های مختلف خودروهای تجاری را اجرا نموده است. از نمونه‌ فعالیت‌های هوشمند‌سازی خودروهای ناوگان حمل و نقل کالا و تجاری توسط این شرکت می‌توان به نصب این سیستم روی کشنده‌های شرکت پیلسان، ناوگان کشنده و کامیونت های برند کاله، هوشمندسازی تریلرهای 180 کامیونت شرکت ویرا دیزل متعلق به ناوگان حمل و نقل اسپیدی و .. اشاره کرد.

 

سایر جی‌پی‌اس‌های نصب شده بروی ناوگان حمل و نقل بار در کشور به صورت وارداتی بوده و از طریق ماهواره‌های بین‌المللی موقعیت خودرو را رصد می‌کنند که در صورت تحریم، امکان اختلال و مشکل در فعالیت این سیستم‌ها وجود دارد. اما تکنولوژی سامانه شتاب سیستم از طریق موقعیت‌یابی سیم‌کارت ایرانسل با قابلیت رومینگ در بیش از 50 کشور و همچنین ره‌یاب ماهواره‌ای ایرانی بوده و در صورت تحریم، عملکرد کاملا مستقل بوده و دچار اختلال نخواهد شد.

 

 

نکته جالب در خصوص این سیستم امکان اتصال به درگاه مدیریت بخش فنی خودرو و عملکردی مشابه دیاگ خودرو است و مسئولین فنی در لحظه و به صورت آنلاین می‌تواند پارامترهای فنی خودرو رصد کنند و در صورت امکان، مشکلات خودرو را برطرف نموده و اخطارهای مجاز را پاک کند.

 

 

نرم‌افزار سیستم هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل محصول شرکت شتاب سیستم با نظارت لحظه ای بر رفتار راننده در مواردی مانند زمان رفت و آمد، سرعت، نوع ترمز گیری و سایر موارد می‌تواند بر اساس مشخصه های اختصاصی هر ناوگان اقدام به امتیازدهی به راننده مذکور نماید و در زمینه مدیریت منابع انسانی و حفظ اموال شرکتی نیز به مجموعه‌ها کمک کند.

 

قیمت سیستم مدیریت آنلاین ناوگان حمل و نقل شتاب سیستم

هزینه نصب دستگاه سیستم مدیریت آنلاین ناوگان حمل و نقل ioTrailer عدد ناچیزی در حدود 2 تا 6 میلیون تومان است. به کمک این سیستم ساخت داخل و بومی، هوشمند سازی گسترده وسایل نقلیه عمومی و ناوگان حمل ونقل کالا قابل انجام است.

 

سیستم مدیریت آنلاین ناوگان حمل و نقل ساخت شرکت شتاب سیستم نه‌تنها یک سیستم جی پی اس بومی برای موقعیت لحظه ای جغرافیایی خودرو محسوب می‌شود بلکه می‌تواند اطلاعات بسیار کاربردی و نظارتی مانند شرایط رانندگی راننده، دمای محفظه بار (مخصوص در تریلرهای یخچال‌دار)، وزن بار و … را در اختیار مدیریت ناوگان حمل و نقل قرار دهد.

 

 

امکانات و آپشن های جالب و کاربردی مثل مانیتورینگ باز و بسته شدن در بخش بار یا خالی شدن بار به صورت آنلاین و در لحظه از موارد دیگر این سیستم است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *