قطعات خودرو

سخنگوی اتحادیه در گفت‌وگو با قطعات خودرو: شروع به کار مجدد از هفته آینده

وی با اشاره به این که در حال حاضر اتحادیه نمی‌تواند خدمات خود را ارائه دهد، گفت: در خوش‌بینانه‌ترین حالت اگر بخواهیم تعمیرات ساختمان را به صورت کامل و اضافه کردن قسمت‌های جدید انجام دهیم یک ماه زمان می‌برد، اما سعی می‌کنیم تعمیرات در یک هفته تمام شود و پرسنل در بخش‌های خود مستقر شده و خدمات لازم را به اعضای صنف ارائه دهند.

کاظمی افزود: در حال حاضر کارگران مشغول تمیز کردن فضای ساختمان، میز و صندلی‌ها و سیستم‌های کامپیوتر هستند.

سخنگوی اتحادیه با اشاره به میزان خسارت وارد شده به اتحادیه گفت: به طور دقیق نمی‌توان میزان خسارت را برآورد کرد اما در حدود 300 میلیون تومان به اتحادیه خسارت وارد شده است.

وی تاکید کرد: البته ساختمان اتحادیه بیمه است و از این بابت نگرانی نداریم. از پول اعضای صنف هم حتی یک ریال برای تعمیرات استفاده نمی‌کنیم.

کاظمی با تاکید بر این‌که اتحادیه لوازم یدکی و ماشین‌آلات پرترافیک‌ترین اتحادیه کشوراست، گفت: مردم هر لحظه با اتحادیه کار دارند. برای مشکلات خود اعم از صدور و گرفتن جواز، پلمب احتمالی مغازه‌ها، شکایت‌ها، مشکل بازرسی و گزارش اجناس و قطعات بی کیفیت و… به اتحادیه مراجعه می‌کنند. بنابراین باید به سرعت تعمیرات و تمیزکاری ساختمان تمام شود و پرسنل به ارائه خدمات مشغول شوند.

سخنگوی اتحادیه با قدردانی از زحمات همکاران گفت: از همان روز اول آتش‌سوزی چند نفر از پرسنل برای کمک در اتحادیه حضور دارند و با کمک یکدیگر به زودی تعمیر و بازسازی بخش‌های آسیب دیده به پایان می‌رسد.

گفتنی است صبح چهارشنبه دوم تیرماه، ساختمان اتحادیه لوازم یدکی ماشین آلات آتش گرفت و با حضور به موقع آتش‌‌نشانی حریق مهار شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *