قطعات خودرو

سدان جدید کشور ترکیه معرفی شد، خودرویی تمام برقی با تکنولوژی مدرن

خودرو بانک – مدیر اجرایی شرکت توگ Mehmet Gürcan Karakas در حاشیه این نمایشگاه گفت: که این شرکت یک تولید کننده سنتی خودرو نیست. او توضیح داد: «ما خود را به عنوان یک شرکت فناوری تعریف می‌کنیم. به همین دلیل است که در CES، محل تجمع آخرین نوآوری‌ها و اولین‌های فناوری هستیم.»

هدف Togg ارائه محصولات کاربر محور و داده محور با هدف افزایش تجربه جابجایی مسافران است. این شرکت قصد دارد تا سال 2030 یک میلیون وسیله نقلیه را در پنج بخش روانه بازار کند که اولین آن یک شاسی‌بلند در بخش C است که قرار است در سه ماهه اول سال 2023 به فروش برسد. پس از آن نیز یک سدان جمع‌وجور، یک شاسی‌بلند ترکیبی دیگر و یک مینی‌ون الکتریکی به بازار عرضه خواهند شد. تمامی این مدل‌ها براساس یک پلتفرم ماژولار ساخته خواهند شد.Togg

جزئیات فنی مدل‌های معرفی شده هنوز مشخص نیست، اما توگ برنامه‌های خود را برای تولید باتری‌های داخلی با مشارکت شرکت چینی Farasis تایید کرده است. این شرکت ادعا می کند که بیش از 350 مورد استفاده را در نظر گرفته و بیش از 40 “ایده نوآورانه” را با مشارکت 2000 نفر در 30 گروه متمرکز و مصاحبه ادغام کرده است. همچنین خودروهای توگ به سطحی از فناوری خودران مجهز هستند که سازنده آن‌ها را کاربر محور، هوشمند، همدل، متصل، خودمختار، شراکتی و الکتریکی توصیف می‌کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *