قطعات خودرو

سردار سلامی: یک سال و نیم اخیر را در فضای جنگ با دشمن به سر بردیم

به گزارش «قطعات خودرو»:

فرمانده کل سپاه خطاب به مدافعان سلامت گفت: سیمای جاودانه و پایداری از این امت به یادگار گذاشتید، چون ما در این یک سال و نیم اخیر که در فضای جنگ با دشمن به سر می‌بردیم ثبات قدم شما قوت قلب به ما می‌بخشید.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در آئین تجلیل از نخبگان علمی و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) و رونمایی از کیت‌های تشخیص سریع کرونا که در سالن همایش‌های صدرا برگزار شد، اظهار داشت: مجاهدان فداکار عرصه سلامت در سپاه در یک درخشش استثنایی در دو سال اخیر، آفرینش‌گر حماسه‌های بزرگ برای نظام و سپاه بودند؛ در واقع این شجره طیبه‌ای که با عنوان «سپاه» می‌شناسید، ریشه در واقعه عاشورا دارد.

وی خطاب به مدافعان سلامت گفت: سیمای جاودانه و پایداری از این امت به یادگار گذاشتید، مشعل‌های امید را در خانه‌های زیادی روشن‌کردید و قلب‌های افسرده زیادی را بهجت بخشیدید؛ این ایستادگی شما قوت قلب بود؛ چون ما در این یک سال و نیم اخیر که در فضای جنگ با دشمن به سر می‌بردیم، ثبات قدم شما قوت قلب به ما می‌بخشید؛ زیرا در شدید‌ترین بیماری عالم ایستادگی کردید؛ در حالی که عالم منتظر زانو زدن ما بود تا ما را به ناتوانی اداره جامعه متهم کند، اما در این شرایط، شما بیرق افتخار برپا کردید.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه نجات یک انسان نجات یک جامعه محسوب شود، افزود: دانشگاه بقیةالله بِرند جمهوری اسلامی است، به همین علت این دانشگاه باید متناسب با این عنوان حرکت کند؛ یعنی پیشرفته‌ترین، مولد‌ترین و پرجاذبه‌ترین دانشگاه باشد.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی ما نباید فقط مصرف‌کننده علوم دیگران باشد، بلکه این دانشگاه باید مولد دانش هم باشد و مرز‌های دانش را به جلو ببرد؛ زیرا دانش پزشکی به لحظه در حال تغییر و نو شدن است؛ امروز درمان‌های ماکروسکوپی به میکروسکوپی در حال تغییر وضعیت دادن است؛ لذا در این رابطه باید جلودار باشیم.

وی ادامه داد: برای پیشرفت هر آنچه نیاز است، اعم از انواع ابزار و تکنیک‌های بشر و حتی نبوغ را باید بکار بگیریم؛ اینجا باید میدان‌دار پیشرفت‌های جدید باشد و سکون معنی ندارد؛ در اینجا هزینه کردن اصراف نیست؛ زیرا بیمارستان بقیةالله امید مردم محسوب می‌شود و به نقطه جاذبه تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اینکه امروز در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارید، بسیار ارزشمند و مهم است؛ چون این ایستادگی شما از حضور ما در خط مقدم جبهه‌ها خطرناک‌تر است؛ موفقیت شما در جبهه مقابله با کرونا به واسطه انسان‌های ارزشمندی است که در بیمارستان بقیةالله فعالیت می‌کنند؛ پس باید قدر این انسان‌ها را دانست و از آن‌ها محافظت کرد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است