قطعات خودرو

بهترین شارژر بی سیم ماشین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، استفاده از یک دستگاه بی‌سیم چه یک شارژر القایی یا یک نوعQI ، شارژ نگه‌داشتن گوشی هوشمند خود را در حین رانندگی آسان می‌کند. شارژرهای سریع معمولا نرخ شارژ ۷.۵ وات را برای مدل‌های بعدی آیفون ادعا می‌کنند، درحالی‌که دستگاه‌های اندرویدی ۱۰ وات کار می‌کنند. اگر نگهدارنده ای که انتخاب می‌کنید آداپتور USB ندارد، یکی را انتخاب کنید که با ولتاژ 9 ولت کار کند، در غیر این صورت شارژ کند می‌شود یا ممکن است اصلا کار نکند.

موبایل امروزه بیشتر از اینکه برای تماس گرفتن استفاده شوند، اغلب به‌عنوان مسیریاب شخصی و پخش‌کننده موسیقی شما کار می‌کند. بااین‌حال، اگر در حال پخش صدا، استفاده از نقشه‌ها و موارد دیگر هستید، رفت‌وآمدهای طولانی‌تر یا سفرهای جاده‌ای می‌تواند به‌سرعت باتری را خالی کند. روشن نگه‌داشتن تلفن شما می‌تواند ضروری باشد، به‌خصوص زمانی که در منطقه ناآشنا رانندگی می‌کنید.

برخی از خودروهای مدل جدیدتر دارای شارژرهای بی‌سیم خودرو هستند، اما این قابلیت هنوز در اکثر خودروها به‌راحتی در دسترس نیست. خوشبختانه، بهترین شارژرها و پایه‌های بی‌سیم خودرو، جدیدترین راه برای اطمینان از اینکه تلفن شما می‌تواند بیشتر دوام بیاورد و با کمترین هزینه به‌صورت آنلاین پیدا می‌شوند، هستند. بهتر از همه، با شارژرهای بی‌سیم خودرو، به کابل‌هایی را که معمولا گم می‌شوند نیاز نخواهید داشت.

بهترین شارژر بی سیم ماشین گوشی هوشمند برای سال 2021

شارژر بی‌سیم iOttie Auto Sense

بهترین شارژر بی سیم ماشین بااتصال خودکار autosense با پایه تلفن iOttie یکی از برترین های موجود است. درحالی‌که نسبتا گران است، اخیرا شاهد تخفیف‌های خوبی برای آن بوده‌ایم. این پایه شارژر بی‌سیم خودرو دارای یک بازوی تلسکوپی با طراحی زیبا و دارای ویژگی پایه شارژ بی‌سیم با اکثر قاب‌های گوشی سازگار است. شارژ 7.5 واتی برای آیفون و 10 وات برای گوشی‌های اندرویدی دریافت می‌کنید که شارژ بی‌سیم سریع محسوب می‌شود.

این شارژر بی‌سیم Qi دارای آداپتور فندکی USB با شارژ دوگانه است. تنها مشکل من آن این است که کابل همراه آن Micro-USB است نه USB Type-C. هنگامی‌که این شارژر QI به پایه شارژ بی‌سیم خودرو وصل می‌شود، اساسا می‌توانید آن را فراموش کنید، اما اگر کابل به‌طور تصادفی از برق جدا شود (که اتفاق می‌افتد)، وصل کردن کابل USB-C برای شارژ تلفن آسان‌تر است، به‌خصوص زمانی که در حال رانندگی هستید.

ZeeHoo شارژر بی‌سیم

اگر مشکلی ندارید با یک برند غیر معروف مانند ZeeHoo کارکنید، یکی دیگر از بهترین شارژر بی سیم ماشین که اکثر ویژگی‌های موردنظر شما برای شارژ تلفن را دارد. دارای USB-C و شارژ سریع حداکثر 15 واتی برای گوشی‌های اندرویدی که از آن پشتیبانی می‌کنند (آیفون‌ها دارای سقف شارژ 7.5 واتی هستند). این نسخه ارتقا یافته طراحی شیک‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد (پایین را ببینید) و قیمت کمتر از iOttie بالا قیمت دارد. بااین‌حال، این شارژر بی‌سیم با آداپتور فندکی عرضه نمی‌شود فقط یک کابل USB-C دارد.

این شارژر بی‌سیم پایه ماشین یکی از محبوب‌ترین شارژرهای بی‌سیم خودرو با بازوی تلسکوپی حسگر خودکار است و نسخه اصلی به‌طورکلی به‌خوبی کار می‌کند، به‌طور ایمن به پایه دریچه ماشین متصل می‌شود و به گوشی هوشمند یا دستگاه مجهز به QI شارژ می‌شود. توجه داشته باشید که برای شارژ سریع، به یک آداپتور برق نیاز دارید که از آن پشتیبانی کند که این مورد پشتیبانی نمی‌شود.

شارژ بی‌سیم 15 واتی Mophie Snap Plus

Mophie’s Snap Plus یک‌پایه مغناطیسی است که با یک کابل USB-C یکپارچه ارائه می‌شود. همچنین دارای یک آداپتور فندک و یک حلقه مغناطیسی است که می‌توانید آن را در پشت تلفن‌هایی که دارای MagSafe فعال نیستند، ازجمله مدل‌های اندروید بچسبانید. همان‌طور که گفته شد، آهنربا فوق‌العاده قوی نیست و من این را برای گوشی‌های سنگین‌تری مانند Samsung Galaxy S21 Ultra توصیه نمی‌کنم. اما در کل یک لوازم جانبی با طراحی جذاب است.

این دستگاه می‌تواند مدل‌های اندرویدی را به‌صورت بی‌سیم تا سرعت ۱۵ وات شارژ کند، اما در آیفون‌ها شارژ بی‌سیم ۷.۵ وات است.

پد شارژ بی‌سیم برای ماشین‌ها

داک استیشن پد ZealSound ممکن است ظریف‌ترین راه‌حل شارژ بی‌سیم نباشد، اما این پد شارژ بی‌سیم را می‌توان در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید و دارای قسمت پایینی محکم و نرده‌های محافظ است تا گوشی شما را از پریدن از روی پد جلوگیری کند. به‌طور ناگهانی ترمز کنید یا شتاب بگیرید یا یک چرخش تند انجام دهید. تا 10 وات شارژ را برای گوشی‌های اندرویدی سازگار ارائه می‌دهد. برای آیفون‌ها 7.5 وات شارژ می‌شود. یک آداپتور برق فندکی همراه آن است.

DOODBI شارژر بی‌سیم

شارژر بی‌ سیم ماشین DOODBI دارای طراحی کم حاشیه‌ای است که تقریبا با هر مدل گوشی سازگار است. با قابلیت شارژ با سرعت‌بالا تا 15 وات، می‌توانید بر اساس کابل شارژی که استفاده می‌کنید، تلفن خود را سریع‌تر تغذیه کنید. این تنها دستگاه شارژ بی‌سیم خودرو در این راهنما است که با کابل شارژ همراه نیست. ما فقط به این دلیل در این فهرست آورده‌ایم که این مدل با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگاری جهانی دارد، همه آن‌ها نسخه کابل شارژ خود را دارند که برای شارژ با سرعت‌بالا بهینه‌شده است.

حتی در حین رانندگی می‌توانید بدون دردسر گوشی خود را شارژ کنید. برای اتصال تلفن خود به پایه ماشین بی‌سیم، آن را نزدیک دستگاه قرار دهید. سنسورهای یکپارچه آن می‌توانند تشخیص دهند که تلفن شما چه زمانی نزدیک است و کلیپ‌ها را برای پذیرش تلفن شما آزاد می‌کند. هنگامی‌که آن را در پایه قرار می‌دهید، گیره‌ها به‌طور خودکار بسته می‌شوند و گوشی شما را ایمن نگه می‌دارند. بهتر از همه، شارژر ماشین می‌تواند اکثر مدل‌های گوشی و قاب‌های محافظ را در خود جای دهد، بنابراین لازم نیست قبل از شارژ، گوشی خود را بردارید.

شارژر بی‌سیم شیشه جلو اتومبیل APPS2

هنگامی‌که ترجیح می‌دهید شارژر بی‌سیم ماشین خود را از شیشه جلو آویزان کنید، بهترین شارژر بی سیم ماشین موجود APPS2 ممکن است بهترین راه‌حل باشد. کاملا انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را به اشکال مختلف خم کرد تا به شما کمک کند هنگام شارژ شدن، زاویه نمایش عالی را برای دستگاه خود پیدا کنید. فنجان مکنده قابل شستشو است تا آن را عاری از مواد زائد نگه دارد تا بتوانید هرچند بار که مایلید آن را بچسبانید و دوباره وصل کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شارژر بی‌سیم خودرو APPS2Car، چراغ LED رنگی یکپارچه است که شما را در جریان وضعیت شارژ گوشی خود قرار می‌دهد. این چراغ به شما اطلاع می‌دهد که گوشی شما تا چه اندازه در فرآیند شارژ قرار دارد و همچنین در صورت تشخیص ذرات روی صفحه شارژ که باعث اختلال در شارژ می‌شود، خطایی را به شما اطلاع می‌دهد.

پایه ماشین شارژر بی‌سیم 10 واتی Arteck

محصول دیگری که دارای دو سال گارانتی چشمگیر است، ما از نحوه قفل شدن محکم گیره دکمه‌ای محکم روی پره‌ها تحت تاثیر قرار گرفتیم. این یکی از پایدارترین نگه‌دارنده‌های بود که ما امتحان کردیم و نتایج شارژ 17 و 18 درصد بسیار خوب بود. بازوهای لاستیکی از گوشی محافظت می‌کردند، اما باید در برابر فنر قوی از هم جدا می‌شد، که در مقایسه با برخی از رقبا به دو دست نیاز داشت و حس فناوری قدیمی را دارد.

نتیجه گیری:

سیم‌ها و کابل‌ها می‌توانند خیلی آزاردهنده باشند، این‌طور نیست؟ سروکله زدن، ایجاد گره یا قرار گرفتن در راه. شاید به دنبال راهی مناسب برای مشاهده و دسترسی به مسیریاب خود در حین رانندگی باشید. یا شاید اینکه بتوانید هم‌زمان دوگوشی را شارژ کنید، نیاز اصلی شما برای داشتن پایه شارژ بی‌سیم خودرو باشد. درهرصورت، ما موارد کلیدی را شناسایی کرده‌ایم تا قبل از خرید شارژر ماشین آن‌ها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین شارژر بی سیم ماشین را که برای شما مناسب است، تهیه کنید. این موارد ازاین‌قرارند:

نوع قاب گوشی هوشمند

برخی از شارژرهای پایه خودرو فقط در صورتی گوشی شما را به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌کنند که پایه به‌اندازه کافی محکم باشد یا کیف شما به‌اندازه کافی نازک باشد. بااین‌حال، اگر کاربر Otterbox هستید، باید با دقت مواردی را انتخاب کنید که می‌توانند از طریق کیس شارژ شوند. شاید شما می‌خواهید پایه‌ای داشته باشید که بتواند هم‌زمان گوشی و کیف شما را به‌صورت فیزیکی نگه دارد.

ظرفیت شارژ سریع:

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه در حال حرکت هستند، از کاری به کار دیگری در حال سفر هستید و نیاز دارند همیشه در جاده باشند، پس قدردان یک‌پایه ماشین با ظرفیت شارژ سریع هستید.

نوع پایه:

برخی از شارژرها قرار است روی دریچه هوای شما بسته شوند. و مواردی وجود دارند که می‌توانند با دقت بالای داشبورد مرکزی شما قرار گیرند. و سپس موارد خاصی وجود دارند که به‌صورت سفارشی مناسب هستند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط تلفن خود را روی تشک شارژ ماشین قرار دهید. مکان استفاده از پایه ماشین را بشناسید تا بتوانید تصور کنید که چقدر راحت از گوشی خود در آن استفاده می‌کنید.

ظرفیت انعطاف‌پذیری:

آیا دوست دارید تلفن خود را در یک موقعیت افقی قرار دهید تا بتوانید مسیریابی خود را بهتر ببینید؟ یک‌پایه ماشین بگیرید که بتواند کاملا بچرخد. همچنین، بررسی کنید که آیا می‌توانید آن را بالا و پایین تنظیم کنید تا از تابش نور خورشید جلوگیری کنید. اما فقط یک هشدار، برخی از پایه‌های خودرو شل هستند، بنابراین ممکن است در حین پیچ‌ها دچار لرزش شوند که ممکن است کمی آزاردهنده باشد.

نوع اتصال:

نوع اتصال تلفن را بررسی کنید. USB نوع B است یا نوع C؟ آیا زیر بازو راهی برای وصل کردن جک هدفون به شما می‌دهد؟ یا نه؟

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *