قطعات خودرو

شرایط فروش آریزو 5 اسپرت با بازپرداخت 1 تا 5 سال + جدول قیمت آبان 1402

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، ثبت‌نام فروش اقساطی خودرو آریزو 5 اسپرت توسط شرکت مدیران خودرو برای سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. متقاضیان می‌توانند دوره‌های بازپرداخت ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ یا ۶۰ ماهه را برای تسویه اقساط انتخاب کنند و خودرو را حداکثر ۹۰ روز پس از طی مراحل ثبت‌نام تحویل بگیرند.

 

قیمت ثبت‌نام این خودرو حدود یک میلیارد و ۹۱ میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان باید حداقل ۵۰ درصد از این مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنند و مابقی را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه با سود ماهانه ۲۳ درصد به حساب شرکت مدیران خودرو واریز نمایند. همچنین امکان خرید نقدی این خودرو از شرکت مدیران خودرو نیز وجود دارد.

 

 

جدول شرایط فروش آریزو5 IE FL

 

 

آریزو 5 IE FL خودرو
10,912,000,000 قیمت نهایی خودرو(ربال)
سفید، مشکی، نوک مدادی رنگ
حداقل 50 درصد پیش پرداخت منعطف
حداکثر 50 درصد تسهیلات منعطف (بانک)
12،24،36،48،60 مدت اقساط و نرخ کارمزد تسهیلات
23 درصد نرخ کارمزد
12 درصد سود انصراف و تاخیر
90 روزکاری پس از تکمیل وجه / تایید اعتباری اقساط زمان تحویل

 

 

آریزو 5 اسپرت

 

 

شرایط فروش آریزو5 IE FL

 

متقاضیان ثبت‌نام خرید اقساطی خودرو از مدیران خودرو، ملزم به ارائه مدارک لازم برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری هستند. در صورت عدم توانایی مشتری در تأمین مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات، مسئولیتی متوجه شرکت مدیران خودرو نخواهد بود.

 

زمان تحویل خودرو برای خریداران اقساطی، حداکثر ۹۰ روز کاری پس از تأیید نهایی تسهیلات توسط بانک یا مؤسسه اعتباری خواهد بود.

 

میزان پیش‌پرداخت، نرخ کارمزد و دوره اقساط بسته به ضوابط اعتباردهندگان، متغیر خواهد بود.

 

متقاضیان باید ظرف ۱۵ روز پس از ثبت‌نام، کلیه مدارک مورد نیاز را تکمیل و تحویل دهند. پس از این مهلت، شرکت مدیران خودرو هیچ تعهدی در قبال تحویل خودرو ندارد.

 

اعتبارسنجی مشتریان و ضامنین انجام خواهد شد. تاریخ تأیید پرونده‌ها، ملاک اولویت‌بندی تحویل خودروها است.متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از لیست نمایندگی‌ها و مشخصات فنی خودروها به سایت رسمی مدیران خودرو مراجعه کنند.

 

مدارک مورد نیاز ثبت‌نام شامل مدارک شناسایی کامل است که باید توسط متقاضیان به نمایندگی‌های انتخاب شده ارائه گردد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *