قطعات خودرو

شرکت زامیاد در 10 ماه گذشته چه تعداد خودرو تولید کرده است؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بنابر اطلاعیه شرکت زامیاد، این مجموعه توانسته است در 70 روز زودتر و در 21 دی ماه سال جاری رکورد تولید سال گذشته را به ثبت برساند و در مجموع 37 هزار و 401 دستگاه انواع محصولات سبک تجاری را تولید کند. بر این اساس و با توجه به زمان باقی مانده از سال این شرکت خواهد توانست رکورد تولید خود را بهبود دهد.

 

 

بنا به گفته مدیران این مجموعه، زامیاد در سال 1401 نقش پررنگی در حوزه تولید و عرضه خودروهای تجاری سبک ایفا نموده است. از فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به توسعه سبد محصول این شرکت با عرضه خودروهایی چون: پادرا پلاس لانگ، پیکاپ های زاگرس، کارون و… اشاره کرد و بر این اساس امسال رکورد تولید 11 سال اخیر این شرکت را شکسته شده است.

 

 

 

به گفته مدیرعامل شرکت زامیاد، دستیابی به رکورد تولید 50 هزار دستگاه انواع خودرو تجاری سبک در سال جاری را از اهداف مهم شرکت زامیاد خواهد بود و همزمان با تحقق این مهم، این مجموعه برای ارتقاء کیفیتی محصولات تولیدی نیز تلاش خواهد نمود.

 

پیکاپ کارون محصول زامیاد

 

مرتضوی همچنین با اشاره به روند افزایش تولید شرکت زامیاد در سال 1402 عنوان کرد: با توجه به برنامه استراتژیک این شرکت در راستای توسعه محصول و برنامه ریزی‌های انجام شده، انتظار داریم در فرآیند تولید سال آینده، نرخ افزایش 70 درصدی را شاهد باشیم؛ ضمن اینکه با طرح ریزی انجام شده، تنوع محصولات در رده‌‌ خودروهای تجاری سبک، نیمه سنگین، سنگین و مسافری را خواهیم داشت که به امید خدا و تلاش خانواده بزرگ زامیاد، این شرکت در سال آینده، چشمگیرتر از گذشته در حوزه تولید و عرضه خودروهای تجاری کشور حاضر خواهد شد.

 

 

 

او با اشاره به فروش محصولات جدید زامیاد از طریق این شرکت بیان داشت: به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، فروش محصولات جدید این شرکت همچون وانت پادراپلاس لانگ، پیکاپ زاگرس و… توسط شرکت‌زامیاد به بازار تقاضا عرضه خواهد شد.

 

 

 

شرکت زامیاد امسال با تولید 37 هزار و 401 دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا 21 دی ماه 1401 توانست به رکورد 11 ساله خود را بشکند و 70 روز مانده به پایان سال از رکورد سال قبل نیز عبور کند.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است