قطعات خودرو

پرداخت سهم شهرداری‌ ها از جرائم راهنمایی و رانندگی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بیست و هشتمین نشست تخصصی کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، برگزار شد.

سید مجتبی شفیعی، معاون شهردار تهران در این نشست گفت: بیشتر همکارانی که در این جلسه حضور دارند در دوره جدید مدیریت شهری منصوب شده و آماده تغییر و تحول در شهرهای خود هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: شهرداران و مدیران شهری کلان‌شهرها به دنبال رفع مشکلات و ارائه راهکارهای مشترک و تخصیص منابع هستند و امیدواریم شاهد تحولاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرها باشیم.

وی افزود: با توجه به همدلی و هماهنگی بی‌نظیری که در مدیریت اجرایی کشور ایجاد شده، امیدواریم در رسیدن به اهداف خود و خدمات‌رسانی به شهروندان، تسریع صورت بگیرد.

شفیعی با بیان این که موضوع حمل و نقل و ترافیک، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسائل و دغدغه‌های مدیریت شهری در ایران و حتی در کلان‌شهرهای دنیا است، افزود: بنابراین همه ما مسئولیت سنگینی برای رفع یا کاهش مشکلات ترافیکی داریم و باید برنامه‌های علمی و موثر و اقدامات جدی در این زمینه داشته باشیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که دولت سال‌هاست سهم شهرداری‌ها از جرائم راهنمایی و رانندگی را پرداخت نکرده است، افزود: در دیدار با رئیس‌جمهور این موضوع را مطرح کردیم و رئیس جمهور محترم اعلام کرد این قضیه را پیگیری می‌کند.

وی گفت: در زمینه پرداخت سهم شهرداری‌ها از جرائم راهنمایی و رانندگی، تخلف آشکار قانونی رخ داده و دیوان محاسبات نیز به این قضیه ورود کرده و قرار شده است که دولت از طریق تهاتر یا روش دیگری به این موضوع ورود کند و مطالبات شهرداری‌ها پرداخت شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری نشست‌های تخصصی مانند امروز شاهد بهبود وضع حمل و نقل در شهرهای مختلف باشیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *