قطعات خودرو

ضروت ورود شرکت دانش بنيان‌ به عرصه توليد قطعات خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، عليرضا نيک آئين، رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران در حاشيه برپايي اولين نمايشگاه اتومکانيک “سپاس” گفت: هدف ما از برگزاري نمايشگاه اين است که زنجيره توليد، توزيع و مصرف کننده سر يک ميز بنشينند و با اجماع نظر، مشکلات پيش رو را حل کنند.

وي با گلايه از عدم حضور برخي از شرکت ها که پيش از برپايي نمايشگاه اعلام حضور کرده بودند، گفت: زماني که موضوع برپايي نمايشگاه مطرح شد، تعدادي از قطعه سازان استقبال کردند و قول حضور دادند؛ اما امروز و در مراسم افتتاحيه شاهد عدم حضور آن ها بوديم .
نيک آئين با بيان اينکه نمايشگاه هاي اين چنيني در بسياري از کشورها دنيا با حضور پر قدرت شرکت ها برگزار مي شود، افزود: دليل حضور پر رنگ شرکت ها اين است که افراد حاضر با هدف اصلي نمايشگاه که برگزاري کلاس هاي آموزشي و تبادل نظرات براي ارتقاي کيفيت محصولات است ، آشنا هستند .
وي ادامه داد: اين عدم حضور در کشور ما شايد نشان آن باشد که شرکت ها با هدف اصلي برگزاري اين گونه نمايشگاه ها آشنا نيستند. البته ما قدردان شرکت هاي حاضر و البته شرکت هايي که حضور نيافتند هستيم و اميدواريم که در نمايشگاه سال آينده اتومکانيک» حضور پيدا کنند .
رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران اظهار داشت: با حضور شرکت ها در اين گونه نمايشگاه ها بسياري از مشکلات دانش فني در صنف مکانيک حل خواهد شد، چون مصرف کننده نهايي که مکانيک هستند با توليدکننده سر ميز مذاکره مي نشيند.

به اين ترتيب بسياري از تست هاي ميداني و مشکلات مربوطه به آن ها در گفت و گوهاي کاري نمايشگاه حل خواهد شد که اين موضوع دستاورد بزرگي دارد .
نيک آئين تصريح کرد: ما با برگزاري اين نمايشگاه اميدواريم بتوانيم کالاي با اصالت و با کيفيت را به صاحبان خودرو، شبکه توزيع و تعميرکاران خودرو معرفي کرده و گامي بزرگ در به انزوا کشيدن کالاي تقلبي برداريم .
وي تاکيد کرد: در واقع اين نمايشگاه قرار است ارتباط مستمري ميان تعميرکار به عنوان مصرف کننده تخصصي و توليد، بازرگان و توزيع کننده برقرار کند. ما اميدواريم با همياري و همفکري به نتايجي بزرگي در اين خصوص دست پيدا کنيم.

گفتني است اولين نمايشگاه اتومکانيک سپاس» روز چهارشنبه ۸ تيرماه افتتاح شد و تا روز ۱۱ تيرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ براي بازديد عمومي داير خواهد بود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است