قطعات خودرو

طلب قطعه سازان مازندران وصول می‌شود؟

قطعه سازان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت: با توجه به آمار بالای اشتغال در صنعت قطعه سازی استان برای رونق این صنعت، خودروسازان طلب واحدهای صنعتی را زودتر پرداخت کنند.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور، «حسن خیریانپور» بیان داشت: یکی از مشکلات پیش روی قطعه سازان مازندران طلب از خودرو سازان است که پرداخت آن باید سرعت بگیرد.

 

وی اظهار داشت: قطعه سازان برای رونق تولید و اشتغال پایدار به دریافت طلب قطعه فروخته شده نیاز فوری دارند و ضرورت دارد خودرو سازان به موقع بدهی خود را پرداخت کنند. قطعه سازی یکی از ظرفیت های ممتاز تولیدی مازندران است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

 

خیریانپور ادادمه داد: قطعه سازان برای رونق کمی و کیفی تولید باید به سمت فناوری های دانش بنیان حرکت کنند که این اقدام تحول آفرین است. تعداد قابل توجهی از قطعه‌سازان خودرو دانش بنیان شدند و مابقی هم باید از این ظرفیت استفاده کنند.

 

طلب قطعه سازان مازندران وصول می‌شود؟

 

وی افزود: برای تحقق شعار سال که رونق تولید و مهار تورم است برنامه ریزی های خوبی در مازندران با هماهنگی استاندار مازندران به همراه فرمانداران انجام شد.

 

 

صنعت همواره در مازندران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و ۱۵ درصد از تولید ناخالص استان از این بخش است و دستکم سه هزار واحد صنعتی با اشتغال‌زایی مستقیم ۸۰ هزار نفر در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۶۱ واحد صنعتی در بخش ماشین‌آلات و فلزات اساسی، ۱۳۹ واحد در بخش برق و الکترونیک، ۱۱۵ واحد در بخش نساجی، ۴۰۸ واحد در بخش محصولات شیمیایی، ۲۱۶ واحد در بخش سلولزی، ۵۳۰ واحد در بخش کانی غیرفلزی و ۳۶۷ واحد صنعتی نیز در بخش تولید محصولات غذایی مشغول به فعالیت هستند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *