قطعات خودرو

عدم کنترل نرخ مواد اوليه؛ عامل افزايش قيمت قطعات يدکي در بازار

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم يدکي خودرو و ماشين‌آلات تهران از افزايش قيمت قطعات يدکي در بازار به دليل عدم کنترل نرخ مواد اوليه توليد خبر داد.

 

سيد احمد حسيني، رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم يدکي خودرو و ماشينآلات تهران با اشاره به افزايش قيمت قطعات يدکي در بازار عنوان کرد: متاسفانه نرخ قطعات يدکي خودرو در بازار با توجه به عدم کنترل قيمت مواد اوليه از سوي دولت با افزايش مواجه بوده است.

 

وي در خصوص ميزان افزايش نرخ لوازم يدکي در بازار گفت: در انتظار اعلام قيمت هاي جديد از سوي توليدکنندگان و اعمال آن بر نرخ لوازم يدکي در بازار هستيم.

رئيس اتحاديه فروشندگان لوازم يدکي خودرو و ماشينآلات تهران ضمن اشاره به افزايش قيمت قطعات و رشد قطعات تقلبي در بازار، بهبود وضعيت بازار لوازم يدکي را نيازمند حمايت دولت از اين صنف دانست و بيان کرد: مادامي که دولت تمايلي به استفاده از نظرات کارشناسان خبره بخش خصوصي نداشته باشد شاهد مشکلات در بازار لوازم يدکي بوده و اجراي طرح هايي مانند طرح شناسه کالا محکوم به شکست خواهد بود.

حسيني همچنين در خصوص تامين بازار قطعات يدکي در ايام نوروز گفت: خوشبختانه عليرغم مشکلات موجود تامين قطعات در تعطيلات نوروز با مشکلي مواجه نبوده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *