قطعات خودرو

عرضه جدیدترین محصولات بهمن در نمایشگاه تبریز

به گزارش قطعات خودرو به نقل از  اقتصاد آنلاین؛ گروه خودروسازی بهمن از برنامه خود در خصوص معرفی محصولات این شرکت در نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد. گروه بهمن قرار است محصولات خود را در سه گروه سنگین، تجاری و سواری در بازه زمانی ۱۴ الی ۱۷ تیرماه در تبریز به علاقمندان معرفی کند.

در گروه خودروهای سواری، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت برای اولین بار در معرض دید علاقمندان قرار خواهند گرفت به همین ترتیب در دسته خودروهای تجاری سبک، خودروی کاپرا و اینرودز معرفی خواهد شد.

بهمن محصولات جدید خود در حوزه خودروهای سنگین را به این نمایشگاه می آورد؛ کامیون ۲۶ تن، FAW ۴۶۰، فورس ۸.۵ تن، ایمپاور از جمله خودروهای تجاری و باری هستند که معرفی خواهند شد.

گفتنی است در حوزه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصول خواهد داشت و خودروی آتش نشانی، مینی بوس پگاسوز، اتوبوس CITY۱۲    در معرض دید قرار می گیرد.

بهمن در نمایشگاه تبریز برای علاقمندان به موتورسیکلت نیز محصول خواهد داشت. طبق اعلام این شرکت، گروه بهمن گزیده ای از تولیدات شرکت سیبا موتور را به این نمایشگاه خواهد آورد و دوست داران موتور سیکلت می توانند این محصولات را در نمایشگاه مشاهده کنند.

نمایشگاه تبریز از ۱۴ الی ۱۷ تیرماه در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از محصولات بهمن در این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است