همچنین در فروش دیروز بورس کالا، چهارهزار دستگاه خودروی شاهین عرضه شده بود که در‌نهایت فقط هزار و ۵۴۵ نفر متقاضی خرید این خودرو بودند؛ بنابراین بیش از ۲۴۰۰ خودرو بدون مشتری ماند.

 

تارا هم ۲۰۰میلیون تومان ارزان‌تر از بازار آزاد فروش رفت. روز گذشته یک‌شنبه هجدهم دی‌ماه بورس کالای ایران میزبان عرضه چهارهزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی بود.

 

در این طرح قیمت پایه این محصول ۱۸۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان تعیین شده بود که صد درصد پیش‌پرداخت در حساب کاربری متقاضیان قرار گرفته باشد.

 

 

در معاملات دیروز حدود شش‌هزار و ۶۸۳ نفر برای خرید چهارهزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی در بورس کالا شرکت کرده بودند که درنهایت این خودرو با قیمت ۳۷۶میلیون تومان به فروش رسید.

 

 

این محصول با محاسبه مالیات، عوارض ارزش افزوده، شماره‌گذاری، بیمه، کارت هوشمند و سایر هزینه‌ها در‌نهایت با قیمت ۴۲۹میلیون و ۲۵۱هزار و ۳۱۰ تومان به فروش رسیده است.

 

 

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای در بازار آزاد بین ۵۵۰ تا ۵۸۰میلیون تومان در نوسان است. بنابر اعلام شرکت سایپا، روز گذشته خودروی شاهین در بورس کالا عرضه شد.

 

 

در این طرح فروش، چهارهزار خودروی شاهین راهی بورس کالا شد که در‌نهایت برای این خودرو تعداد ۱۵۴۵ تقاضا به وجود آمد.

 

 

قیمت پایه این محصول ۳۰۴میلیون تومان در بورس کالا نظر گرفته شده بود. متقاضیان باید صد‌درصد قیمت پایه را در حساب کاربری خود واریز می‌کردند. در معاملات روز گذشته، خودروی شاهین با قیمت ۳۰۴میلیون تومان فروخته شد که این رقم با محاسبه معاملات و عوارض ارزش افزوده به‌همراه شماره‌گذاری، بیمه، کارت هوشمند و سایر هزینه‌ها ۳۴۴میلیون و ۸۵۱هزار و ۳۰۶ تومان به ۱۵۴۵ نفر فروخته شده است.