قطعات خودرو

عرضه لاماری ایما توسط تلاش خودرو ایرانیان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت تلاش خودرو ایرانیان فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و طی این سالها فعالیت خود را گسترش داده و در حال حاضر نماینده رسمی برندهای مختلفی از جمله آرین موتور پارس است.

تلاش خودرو ایرانیان حدودا از 3 ماه گذشته نخستین شوروم اختصاصی و استاندارد لاماری را در شمال غرب تهران طبق استانداردهای برند مادر با کد 2103 تاسیس کرده است. همچنین از دیگر افتخارات این مجموعه میتوان به کسب رتبه برتر فروش لاماری در سال 1401 اشاره کرد.

تلاش خودرو ایرانیان همواره سعی داشته با تعدیل قیمت‌ها و عرضه خودرو مطابق با حداقل قیمت در بازار، میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد. بنابراین خریداران و علاقهمندان به خودرو لاماری ایما و حتی سایر خودروهای مولتی برند میتوانند با آسودگی خاطر اقدام به انتخاب این نمایندگی نموده و خودروی مدنظر خود را با حداقل قیمت به صورت نقدی خریداری کنند.

نمایندگی 2103 در حال حاضر کامل‌ترین طیف رنگی لاماری را موجود داشته که همین امر می‌تواند فرآیند انتخاب و خرید خودرو این خودرو را تسهیل بخشد. همچنین یکی دیگر از خدمات نوین و متمایزی که تلاش خودرو ایرانیان برای مشتریان خود درنظر گرفته است، کارگزار اختصاصی تعویض پلاک است که صفر تا صد مراحل تعویض پلاک خودرو را انجام می‌دهند. لذا خریداران میتوانند ضمن حضور در این فرآیند، با اعطای وکالت‌نامه به کارگزار اختصاصی خود، تمامی امور مرتبط به تعویض پلاک خودرو را به این فرد بسپارند و یا با حضور کارگزار در کنار خود در مرکز تعویض پلاک، انجام صفر تا صد فرآیند را از طریق ایشان انجام دهند. شایان ذکر است خرید خودرو لاماری ایما صفر کیلومتر دارای پلاک از نمایندگی 2103 شامل مزایای دیگری از جمله عدم پرداخت کمیسیون از سوی خریدار نیز خواهد شد.

 

لیست قیمت و موجودی خودرو لاماری ایما

همانطور که پیش‌تر گفته شد، نمایندگی 2103 در حال حاضر کامل‌ترین و متنوع‌ترین رنگبندی مجموعه لاماری ایما را در اختیار دارد. از لیست خودروهای موجود میتوان به لاماری ایما سبز رنگ مدل 1402 صفر کیلومتر، لاماری ایما سفید مدل 1402 صفر کیلومتر، لاماری ایما تیتانیوم مدل 1402 صفر کیلومتر، لاماری ایما مشکی مدل 1402 صفر کیلومتر و لاماری ایما قرمز مدل 1402 صفر کیلومتر اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و موجودی خودرو میتوانند با شماره تلفن 02122386294 تماس حاصل فرمایند و یا به صورت حضوری به نمایندگی 2103 لاماری واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 مراجعه نمایند.

 

نمای عقب لاماری ایما

 

 

مشخصات فنی و ویژگیهای لاماری ایما

لاماری ایما در واقع همان دانگ فنگ T5 Evo در بازار چین و برخی دیگر از کشورهاست که به تازگی توسط شرکت آرین پارس موتور به بازار ایران عرضه شده است. این کراس‌اوور چینی به واسطه کیفیت بالا و طراحی مدرن و بروزی که دارد، توانست ظرف مدت کوتاهی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای مونتاژی بازار ایران شناخته شود.

چهره مدرن و تهاجمی در نمای جلو سبب شده با خودرویی زیبا و جذاب مواجه باشیم. زبان طراحی بکار رفته در این محصول کاملا بروز و مدرن است. در نمای جلو چراغهای دو تکه با نوار LED در نظر گرفته شده در قسمت فوقانی کاپوت برای چراغهای روشنایی در روز، الگویی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین در نمای عقب نیز چراغهای LED یکپارچه و سرتاسری از دیگر ویژگیهای بارز در این بخش است. استفاده از خطوط و سیال و روان در سایر بخشهای بدنه از ویژگیهای بارزی است که سبب شده پانل‌های بدنه خودرو حجیم و عضلانی‌تر به نظر برسند. طراحی داخلی لاماری ایما هم به لطف مواردی مثل پشت آمپر تمام دیجیتال یکپارچه با مانیتور مرکزی، غربیلک فرمان D کات، کنترلرهای لمسی تهویه مطبوع و دسته دنده الکترونیکی، کاملاً به‌روز و جذاب است. البته در اینجا هم طرح خاص خروجی‌های تهویه مطبوع (که بی‌شباهت به برخی محصولات مرسدس بنز نیست) رنگ‌وبویی متفاوت به کابین لاماری ایما بخشیده است.

 

فضای داخلی لاماری ایما

 

نیروی پیشران این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر تامین میشود. این موتور قادر است حداکثر توان 195 اسب بخار و حداکثر گشتاور 285 نیوتن متر را تولید و روانه چرخ‌های جلو کند. این نیرو توسط جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه از نوع تر (WDCT) به محور جلو منتقل میشود.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در نسخه پایه میتوان به مواردی از قبیل استارت دکم‌های، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت پاکسازی هوای داخل کابین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت اتصال تلفن همراه به نمایشگر و … اشاره کرد

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *