قطعات خودرو

آشپزی؛ جایی که فرهنگ‌ها به‌هم می‌رسند/ غوغای آشپزی در اکسپوی ۲۰۲۰

اکسپو ۲۰۲۰ با بیش از ۲۰ سرآشپز مشهور و بیش از ۲۰۰ رستوران شاخص جهان، بهشت ​​عاشقان غذاست. آشپزی در اکسپوی ۲۰۲۰ غوغا مي‌كند!

از رستوران‌های شناخته شده بین‌المللی گرفته تا غذاهای محلی‌‌، آشپزهای فوق ستاره‌‌، رستوران‌های منحصر به فرد، لقمه‌های خیابانی و واگن‌های سیار غذا‌‌، با بیش از ۲۰ رستوران غذا و کافه و ارایه‌ی بیش از ۵۰ غذای معروف دنیا‌‌، در یک رویداد بزرگ جهانی، به شما اطمینان می‌دهد که اکسپو ۲۰۲۰ سرزمین عجایب غذاست.

دیوید مایرز آمریکایی -معروف به آشپز کولی، با غذاهای بین‌المللی خلاقانه و پیچ و تاب کالیفرنیایی، موری ساکوی فرانسوی‌‌، صاحب رستوران موسوکه و برنده‌ی ستاره میشلن و متیو کنی‌‌، استاد سبک زندگی، آشپز مشهور آمریکایی، کارآفرین، نویسنده و متخصص در غذاهای گیاهی از جمله ستارگان دنیای آشپزی هستند که قرار است هنرشان را در نخستین نمایشگاه جهانی خاورمیانه – اکسپو ۲۰۲۰- عرضه کنند.

 از جلزولز برگرهای داغ گرفته تا کافه‌های مدرن‌‌، نان‌های معطر و پیراشکی‌های انگلیسی برد اهد (Bread Ahead)، پنیر اغواکننده‌ی بروتای رستوران اسکارپتای ایتالیا‌‌، میهمانان اکسپو ۲۰۲۰ را به سفری خوشمزه در سراسر جهان ‌‌می‌برد.

کوتیر‌‌، سرآشپز هندی روئیت غای (Rohit Ghai‌‌)، هم میهمانان را با یک منوی معطر به ادای احترام به میراث غنی هند وامی‌دارد.

هند بزرگترین غرفه را در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی دارد

رستوران بارون بیروت‌‌، با مواد اولیه تازه از مزرعه و دریا در منوی الهام گرفته از مدیترانه، شور و اشتیاق را به بشقاب‌ها می‌آورد. در حالی که علاقه‌مندان به غذاهای آسیایی عاشقان برند ترکیبی کره‌‌ای و ژاپنی کوجاکی (Kojaki) و مفهوم غذای خیابانی تایلندی لانگ چیم (Long Chim) هستند…

چگونه می‌توانید در افتتاحیه بزرگ اکسپو دوبی شرکت کنید؟

اکسپوی ۲۰۲۰ ، اكسپوی خوشمزه‌ها!

نمایشگاه ۲۰۲۰ می‌خواهد میلیون‌‌‌ها بازدیدکننده از سراسر جهان را با بهترین مفاهیم منطقه‌‌ای و تنوع طعم‌های جهانی از غذا را از طریق مجموعه‌‌ای از کافه‌‌‌ها‌‌، رستوران‌‌‌ها و رستوران‌های سیار غذایی مستقر در امارات متحده عربی آشنا ‌‌کند‌‌.

بسیاری از ۱۹۱ کشور شرکت کننده در اکسپو در غرفه‌های خود غذاهای ملی‌شان را سرو ‌‌می‌کنند.

غذاهای جدید و بدیع، غذاهای مورد علاقه هر سن و سالی، دستور پخت و سروهای قدیمی به‌روز و تکمیل شده توسط برخی از بهترین سرآشپزهای جهان!

غذا یکی از راه‌هایی است که مردم جهان را به هم نزدیک می‌کند و اکسپو ۲۰۲۰ از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ مردم دنیا را دعوت ‌‌می‌کند تا از طریق جشن خلاقیت‌‌، فرهنگ‌‌، نوآوری و پیشرفت بشری به ساختن دنیای جدید بپیوندند.

بیشتر بخوانید:

نیسان با ۶۰۰ خودرو ناوگان اکسپو ۲۰۲۰ را تامین می‌کند

اکسپو فرصتی برای معرفی کالاهای ایران به جهان

۶۰ میلیون واکسن در انتظار بازدیدکنندگان اکسپو دوبی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است