قطعات خودرو

فراخوان بیش از ۸۰۰ هزار خودروی شاسی بلند نیسان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، نیسان بیش از ۸۰۰ هزار X تریل را در ایالات متحده آمریکا و کانادا فراخوان می‌کند. نقص کوچکی در کلید این خودروها می‌تواند منجر به خاموش شدن ناگهانی موتور شود.

 

 

نیسان بیش از ۸۰۹،۰۰۰ روگ  (ایکس تریل) را در ایالات متحده و کانادا فراخوان کرد.

 

مشکل سوئیچ در این خودروها می‌تواند باعث خاموش شدن در حین رانندگی شود. به گزارش آسوشیتد پرس، فراخوان کنونی شامل نیسان روگ (ایکس تریل) مدل سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ و همچنین روگ اسپرت مدل سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ می‌شود.

 

نیسان / nissan

مسئولان نیسان می‌گویند این شاسی‌بلندها دارای کلیدهای تاشو هستند که ممکن است کاملاً باز نمانند. در صورت رانندگی با این سوئیچ‌ها، کلید تا حدی تا شده و راننده می‌تواند دکمه‌های آن را لمس کرده و به طور ناخواسته موتور را خاموش کند.

 

همچنین این موضوع باعث کاهش قدرت موتور و ترمزها می‌شود و ممکن است کیسه‌های هوا در تصادف باد نشوند. مسئولان نیسان می‌گویند از هیچ گونه تصادف یا جراحت ناشی از مشکل اخیر گزارشی ندارند.

 

 

نیسان هنوز راه حلی برای این مشکل ارائه نکرده است. در ماه مارس طی نامه‌ای موقت به مالکان اطلاع داده می‌شود که چیز دیگری را به حلقه‌ی ‌کلید نچسبانند. سپس آن‌ها نامه دیگری دریافت می‌کنند که به آن‌ها می‌گوید شاسی‌بلندهای خود را برای تعمیر به تعمیرگاه‌های مجاز این خودرو ببرند. این خودروساز می‌گوید دارندگان کلیدهایی که در حالت باز باقی نمی‌مانند، باید با نمایندگی‌های خود تماس بگیرند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *