قطعات خودرو

فراخوان فورد برای شاسی‌بلندها

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت خودروسازی فورد به مالکان توصیه کرد تا وقتی خودروهای آنها تعمیر نشده است، آن‌ها را در فضای باز و دور از سازه‌‌‌ها پارک کنند.

به گفته خودروساز شماره ۲ ایالات متحده، این فراخوان، که برخی از خودروهای فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۱ را شامل می‌شود، به دلیل احتمال وقوع آتش‌‌‌سوزی در محفظه موتور هنگام پارک یا در حال رانندگی، صادر شده است.

به گفته این شرکت، یک نفر در ارتباط با این آتش‌سوزی‌‌‌ها زخمی شده اما هیچ تصادفی گزارش نشده است و ۱۴ خودرو از ۱۶ وسیله نقلیه آسیب‌دیده متعلق به شرکت‌های اجاره خودرو بودند.

براساس این گزارش، تعمیرات این خودروها در دست اقدام است و فورد در تلاش است علت را مشخص کند. در سال‌جاری میلادی، فورد ۳۰ فراخوان در ایالات متحده صادر کرده که شامل ۵/ ۳ میلیون دستگاه خودرو می‌شود.

فورد این هفته دو فراخوان دیگر نیز صادر کرد، از جمله ۳۱۰۰۰۰ خودروی وانت از مدل‌های F-۲۵۰، F-۳۵۰، F-۴۵۰ و F-۵۵۰ Super Duty ساخت ۲۰۱۶؛ دلیل این فراخوان این بود که گردوغبار ممکن است در قطعه فنر ساعتی فرمان انباشته و باعث قطع برق و در نتیجه ایجاد مشکل در عملکرد کیسه هوای راننده شود.

دارندگان این خودروها برای تعویض فنرهای ساعتی فرمان خودروهای خود، باید به مراکز تعمیر فورد مراجعه کنند.

فورد گزارشی در مورد جراحت در این مورد نداشته است. این خودرو همچنین در حال به‌روز‌رسانی نرم‌افزار در خودروهای ۴۶۴ موستانگ Mach-E ۲۰۲۱ با چهار چرخ متحرک است، زیرا ممکن است یک ماژول کنترل پیشرانه توانایی تشخیص خطای نرم‌افزاری نداشته باشد و در نتیجه شتاب ناخواسته‌ای ایجاد کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *