قطعات خودرو

فراری ۴۵۸ ایتالیا با پکیج کابین ۴۲ هزار دلاری کارلکس دیزاین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، حدود ۱۴ سال از طراحی و تولید فراری ۴۵۸ ایتالیا می‌گذرد اما شرکت کارلکس دیزاین با معرفی پکیج ۴۲ هزار دلاری خود دستی بر سر و روی کابین سوپرکار ایتالیایی‌ها کشیده و حاصل کار نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

 

شرکت کارلکس دیزاین متخصص بهبود طراحی داخلی و کابین خودروهای سطح بالا از جمله فراری است و با پکیجی که برای ۴۵۸ ایتالیا معرفی کرده شاهد بهبود قابل‌توجه طراحی داخلی این خودرو هستیم. اگرچه بدنه مشکی رنگ خودروی موردبحث حالت استاندارد خود را حفظ کرده اما تغییرات وسیعی در کابین دیده می‌شود. تنها تغییر بدنه ۴۵۸ ایتالیا رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید هستند که در مقایسه با وسعت بهبودهای کابین اصلاً به چشم نخواهد آمد.

کابین خودرو کاملاً دگرگون شده و کارلکس از پوشش جدیدی برای صندلی‌ها، فرمان، استراحت گاه دست، پانل‌های جانبی، داشبورد و دیگر بخش‌ها استفاده کرده است. این پوشش چرم رنگ زرد و مشکی دارد و هدف از آن نیز شباهت بخش داخلی فراری ۴۵۸ ایتالیا به غروب آفتاب بوده است. صندلی‌ها از الگوی جدیدی استفاده می‌کنند تا تهویه آن‌ها راحت‌تر صورت بگیرد. همچنین دوخت های زرد رنگ را نیز می‌توان در جای‌جای کابین دید.

به موارد یاد شده باید استفاده از پوشش آلکانترا روی بخش‌هایی همچون ستون‌ها، پوشش داخلی سقف، آفتاب‌گیرها و… را اضافه کرد. بخش داخلی خودرو از تریم فیبر کربن نیز سود می‌برد تا حس و حال اسپرت تری داشته باشد. فراری به خاطر برنامه شخصی‌سازی گسترده خود مشهور است اما این برنامه فقط مختص خودروهای جدید و صفرکیلومتر است و افرادی که محصولاتی کارکرده نظیر همین ۴۵۸ ایتالیا را خریداری می‌کنند می‌توانند از پروژه‌های جذاب کارلکس دیزاین و سایر تیونرها استفاده کنند. شایان ذکر است کل هزینه تغییرات رخ داده در کابین این خودرو حدود ۴۲ هزار دلار بوده و معمولاً ۱ ماه زمان برای تکمیل آن نیاز خواهد بود. نظر شما درباره این پروژه چیست؟

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *