قطعات خودرو

آغاز فروش شاسی بلند بایک BJ40 در روسیه با نرخی گران تر از تانک ۳۰۰

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، فروش شاسی بلند بایک BJ40 که در کارخانه کالینینگراد آوتوتور مونتاژ می‌شود در روسیه آغاز شد. این مدل از سال ۲۰۱۳ در چین عرضه شده و نسل دوم آن در ماه اوت وارد بازار این کشور شد.

 

از ویژگی‌های طراحی نسل دوم می‌توان به چراغ‌های جلوی یکپارچه با جلوپنجره، درهای بدون قاب و چراغ‌های عقب به شکل حرف F اشاره کرد. درب صندوق عقب هم از شیشه بالارونده و یک قسمت لولایی تشکیل شده است.

 

بایک BJ40 جدید از مدل نسل اول بزرگتر است: طول ۴.۸ متر، عرض ۱.۹۴ متر، ارتفاع ۱.۹ متر و فاصله محوری ۲.۷۶ متر.

 

در کابین یک پنل ابزار مجازی و یک تونل مرکزی دو طبقه قرار دارد؛ دو نمایشگر چندرسانه‌ای روی پنل جلو نصب شده است. تجهیزات این مدل همچنین شامل سقف پانورامیک، دوربین‌های سراسری، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، ترمز خودکار و سیستم حفظ خودرو در بین خطوط می‌شود.

 

بایک BJ40

 

بایک BJ40 جدید فقط در نسخه سیتی هانتر با جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک و پیشرانه ۲ لیتری توربو بنزینی موجود است که توان ۲۴۵ اسب بخار و گشتاور ۳۹۵ نیوتن متر تولید می‌کند. این شاسی بلند تمام چرخ محرک از قفل دیفرانسیل محور عقب و جلو بهره می‌برد. در آینده نسخه دیزلی و هیبریدی این مدل عرضه خواهد شد.

قیمت نسل دوم بایک BJ40 در حال حاضر از ۲۶۲۷۰۰۰ تا ۳۲۸۳۰۰۰ روبل است. برای مقایسه، تانک ۳۰۰ در چین با قیمت ۲۶۲۴۰۰۰ تا ۲۹۷۹۰۰۰ روبل به فروش می‌رسد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *