قطعات خودرو

فعلا خریداری در بازار وجود ندارد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران از افزایش قیمت خودرو خبر داد و گفت: فعلا خریداری در بازار وجود ندارد و متقاضیان تنها در صورتی به بازار مراجعه می‌کنند که نیاز واقعی داشته باشند.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اظهار کرد: برخی از خودرو‌های داخلی و خارجی با افزایش قیمت مواجه شده‌اند که این افزایش قیمت بر اثر کاهش عرضه بوده است.

 

به گفته وی، معاملات خودرو همچنان در نقطه صفر قرار دارد و خریداری در بازار وجود ندارد.

 

موتمنی اعلام کرد: خریداران در انتظار تصمیم‌های جدید برای واردات خودرو هستند و تنها در صورتی به بازار مراجعه می‌کنند که نیاز واقعی داشته باشند.

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه نرخ تورم، نوسانات ارزی، انتشار اخبار سیاسی و اقتصادی بر بازار خودرو اثرگذار است، گفت: خودرو به‌عنوان کالای سرمایه‌ای دیگر شناخته نمی‌شود و در صورتی که عرضه بیش از وضعیت موجود افزایش پیدا کند این کالا به کالای مصرفی تبدیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته فعالیت سرمایه‌گذاران در بازار خودرو کاهش یافته است، اظهار کرد: اکنون در بازار خودرو اکثر متقاضیان، مصرف‌کننده واقعی هستند و تنها درصد کمی سرمایه‌گذار در بازار وجود دارد.

 

به گفته موتمنی، قیمت برخی خودرو‌های مونتاژی به پایین‌تر از نرخ مصوب رسیده است، به همین علت خرید خودرو برای مشتریان با هدف سرمایه‌گذاری دیگر جذابیت ندارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *