قطعات خودرو

برنامه های فیات برای بازگشت قدرتمند به بازار خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین – فیات نیز در همین جهت تاریخی حرکت می کند، اما اولیویه فرانسوا، مدیرعامل این شرکت در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده که شرکتش برنامه هایی دارد که به وسیله آنها مجددا به بازار خودرو به عنوان یک تولید کننده اصلی و بزرگ باز گردد.

برند فیات در ایالات متحده کاملاً فراموش شده و تنها یک خودرو، کراس اوور کامپکت فیات با نام 500X ، در خط تولید این شرکت وجود دارد اما به گفته اولیویه فرانسوا، مدیرعامل فیات، این خودروساز نوپای ایتالیایی را با پنج خودروی جهانی جدید که اکنون در حال توسعه هستند، دوباره به یک خودروساز جهانی تبدیل خواهد شد. او قول داده است که همه چیز به زودی تغییر کند.

فیات در ماه گذشته در برنامه شرکت مادرش برای معرفی برنامه ها تا سال 2030 حضور نداشت و طبق گزارش ها، فیات در آن زمان هنوز در حال کار برای خط تولید آینده خود بود، اما به نظر می رسد که اکنون به نظر می رسد این شرکت برخی از برنامه های خود را تقویت و عرضه کرده است.

مدیرعامل فیات اظهار کرده که فیات باید تسلای مردم باشد: به این معنی که خودروی برقی برای همه در دسترس باشد.

او تایید کرد که طرح‌ها و کانسپت های چهار مدل جدید تأیید شده است، که نسبت به وضعیت شرکت در ماه گذشته پیشرفتی بزرگ به حساب می آید. برنامه نهایی اما محدود به این 4 خودرو نمی شود و شامل 10 مدل اصلی جدید در خط تولید فیات است که احتمالاً تا پایان این دهه معرفی و عرضه خواهند شد. به عنوان مثال یک مدل به روز شده از خودرو های قدیمی فیات، فقط برای عرضه در آمریکای جنوبی برنامه ریزی شده است، همچنین چهار مدل تجاری جدید دیگر، احتمالاً برای اروپا، و سپس پنج مدل دیگر که گفته می شود خودروهایی برای عرضه جهانی هستند که حتی می توانند به ایالات متحده بیایند، در نظر گرفته شده است.

احتمال این وجود دارد که همه مدل های برنامه ریزی شده برای عرضه کراس اوور باشند. مدیر عامل این شرکت می گوید “بازگشت بزرگی در کلاس B و کراس اوورها وجود خواهد داشت. ما اکنون فقط 500X را داریم. فرانسوا در ادامه گفت که هدف این است که سه مدل جدید برای عرضه داشته باشیم. او همچنین گفت که تمام خودروهای فیات فقط کمی نسبت به 500 EV جدید بزرگتر خواهند بود و هر مدل جدید بین 3.6 متر تا 4.5 متر طول خواهد داشت.

انتظار می‌رود رویکرد جدید طراحی، مشابه خودروی مفهومی اخیر فیات سنتوونتی باشد و حضور مدل های “500” و “پاندا” در خط تولید جدید تایید شده است. ما هنوز مطمئن نیستیم که کدام یک از خودروهای جدید به ایالات متحده می آیند، اما فیات به طور سنتی مدل پاندا را در اینجا عرضه نمی کند. در آمریکا به نظر می رسد که می توانیم با خیال راحت منتظر مدل جایگزینی برای 500X  در چند سال آینده باشیم. با یک خط تولید بزرگتر، ممکن است شاهد بازگشت مدل 500 جدید باشیم.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است