قطعات خودرو

فیس لیفت چری آریزو ۵ معرفی شد، ظاهر تهاجمی و قدرت بیشتر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک چری آریزو ۵ از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ تاکنون چندین بار فیس‌لیفت شده است. علاوه بر این، انواع مختلفی از آن ساخته شده که چری آن‌ها را مدل‌های جداگانه می‌داند و تحت برند متفاوتی به فروش می‌رساند؛ برای مثال، اومودا S5 و اومودا S5 GT عرضه‌شده در روسیه، در واقع بر اساس آریزو ۵ ساخته شده است.

 

 

در فصل بهار، این سدان دست‌خوش تغییرات جدیدی شد و جالب اینکه به جای چین در خاورمیانه عرضه شد. اکنون فیس‌لیفت این مدل برای بازار داخلی معرفی شده است. تاکنون تنها چند تصویر رسمی از این خودرو منتشر شده است؛ اما خودروهای به‌روزشده به نمایندگی‌ها تحویل داده شده‌اند؛ بنابراین رسانه‌های محلی تصاویر دیگری از آن منتشر کرده‌اند.

 

 

ظاهر این سدان تهاجمی‌تر شده،‌ جلوپنجره بزرگتر شده و به جای الگوی نقطه‌های براق دارای نوارهای دوگانه عمودی کرومی است. در عین حال، چراغ‌های روز جداگانه حفظ شده است. ابعاد آن نیز مثل مدل قبلی است: طول ۴.۵۷ متر، عرض ۱.۸۲ متر، ارتفاع ۱.۴۸ متر، فاصله محوری ۲.۶۷ متر.

 

چری آریزو ۵ همانند گذشته دارای پنل ابزار آنالوگ، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر ۹ اینچی و سیستم کنترل تهویه لمسی است.

 

آریزو ۵

 

فیس‌لیفت آریزو ۵ در چین با موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر بنزینی تنفس طبیعی با توان ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۴۸ نیوتن متر و جعبه‌دنده متغیر پیوسته عرضه می‌شود. آریزو ۵ قبلی به موتوری با همین حجم با توان ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر مجهز بود. مدل قدیمی علاوه بر جعبه‌دنده متغیر پیوسته با جعبه‌دنده پنج‌سرعته دستی نیز عرضه شد، اما هنوز مشخص نیست که چنین جعبه‌دنده‌ای در مدل جدید باقی می‌ماند یا خیر.

چری آریزو ۵ فیس‌لیفت در ماه اکتبر روانه بازار داخلی خواهد شد. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است، با این حال همچنان مقرون به صرفه‌ترین سدان این برند باقی خواهد ماند. مدل قبلی با جعبه‌دنده دستی به قیمت ۵۹۹۰۰ یوان و با جعبه‌دنده متغیر پیوسته به قیمت ۶۹۹۰۰ یوان به فروش می‌رسد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *