قطعات خودرو

قطعه شناسی، دانش و تجربه

ضرورت استفاده از افراد متخصص صنف لوازم یدکی خودرو برای شناسایی اجناس تقلبی

جوانگرایی یکی از نکات مثبت جریان انتخابات آینده اتحادیه است

حسین ساری عرضه کننده لوازم یدکی با نام H.S.co در گفت‌و‌گو با خبرنگار «قطعات خودرو» با اشاره به عملکرد اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران اظهار کرد: من با تعاونی اعتبار اتحادیه همکاری دارم و در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است. شورای حل اختلاف اتحادیه نیز عملکرد مناسبی دارد. هم‌چنین اتحادیه فعالیت‌های خوبی در حوزه بیمه تکمیلی اعضا داشته است.

حسین ساری کمپانی، فروشنده، تولید کننده و بازرگان در ادامه گفت:

در زمینه مسائل حقوقی و دارایی چندین بار به اتحادیه مراجعه کردم و آقای حسینی راهنمایی‌هایی خوبی را در این زمینه در اختیارم قرار داد. به‌طور کلی عملکرد اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تا کنون مطلوب بوده است.

جوان‌گرایی یکی ازمعیارهای لازم درانتخابات آینده اتحادیه به‌شمار می‌رود

مدیر شرکت H.S.co بر ضرورت جوان‌گرایی در اتحادیه تاکید کرد و گفت: هیئت مدیره کنونی اتحادیه عملکرد خوبی داشتند؛ اما اینکه امور به دست جوانان سپرده شود بسیار مطلوب است. طبیعتاً جوانان از انرژی بیشتری برخوردارند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف صنف لوازم یدکی اقدامات خوبی انجام دهند. به‌طور کلی جریان جوان‌گرایی یکی از نکات مثبت انتخابات آینده اتحادیه به‌شمار می‌رود.

هیئت مدیره جدید باید اطلاعات جامعی از واردات کالا، تولید یا توزیع هر فروشنده داشته باشد

وی با بیان اینکه مسئله کنترل قیمت و کیفیت در صنف لوازم یدکی خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه می‌توانند بر جنس‌هایی که در بازار به فروش می‌رسد نظارت بیشتری داشته باشد.اعضای هیئت مدیره جدید باید اطلاعات جامعی از واردات کالا، تولید یا توزیع هر فروشنده داشته باشند. ممکن است برخی کالاهای تقلبی در بازار در جعبه جنس اصلی قرار داده شده و به فروش برسد.

ساری با بیان اینکه در هرصنفی فروشنده خوب و بد وجود دارد افزود:

هیئت مدیره جدید اتحادیه باید به اصناف لوازم یدکی خودرو اعتماد بیشتری داشته باشد. ممکن است در یک پاساژ اجناس تقلبی و بی‌کیفیت توسط چند نفر به فروش برسد.هیئت مدیره جدید اتحادیه نباید به تمامی صنف لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات به یک چشم نگاه کند؛ بلکه باید بکوشند با اخطار، جمع‌آوری کالا و جلوگیری از فعالیت مغازه‌داران متخلف، با فروش اجناس طرح و تقلبی مبارزه کنند.

اتحادیه از افراد متخصص صنف برای شناسایی اجناس تقلبی استفاده کند

وی در پایان با بیان اینکه اعضای صنف لوازم یدکی می‌توانند در زمینه شناسایی جنس‌های تقلبی و بی‌کیفیت به اتحادیه کمک کنند؛ گفت: به عنوان مثال من در زمینه واشر تخصص دارم و در بسیاری موارد مشاهده کردم اجناس بی‌کیفیت و نامرغوب را با بسته‌بندی‌های جنس اورجینال و اصلی به فروش می‌رسانند. طبیعتاً مشتری با خرید جنس تقلبی ناراضی خواهد بود و این خرید به ضرر او تمام خواهد شد. افراد متخصص می‌توانند متریال و کیفیت اجناس تولید شده یا وارداتی را بررسی کنند. نظر این افراد در شناسایی اجناس طرح و تقلبی می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است