قطعات خودرو

قيمت تاير کاهش مي‌يابد/ نيازي به افزايش تعداد نمايندگي‌ ها نيست

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، محمدرضا آل سارا، رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، فيلتر و تعويض روغن تهران از روند مناسب توزيع تاير و کاهش قيمت اين محصول در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 

وي در خصوص تاثير افزايش ۲۰ درصدي نرخ تاير بر بازار اظهار داشت: توزيع تاير به بازار کاهش يافته بود که با تدبير وزارت صمت، در حال حاضر روند مناسبي را طي مي کند. واحدهاي صنفي اقدام به توزيع تاير کردند و تا ۱۵ فروردين ادامه دارد و پس از آن اگر تصميمات جديدي اتخاذ شود، اطلاع رساني مي شود.

آل سارا در خصوص افزايش سود عمده فروش و خرده فروش افزود: سود ۳ و ۱۲ درصدي براي عمده فروش و خرده فروش تغييري نداشته است.

رئيس اتحاديه فروشندگان لاستيک، فيلتر و تعويض روغن تهران گفت: نماينده توزيع تاير به ميزان کافي وجود دارد و نيازي به افزايش تعداد نمايندگي ها نيست.

آل سارا در خصوص چالش هاي شبکه خرده فروش با توليدکنندگان تاير و نمايندگي هاي توزيع تاکيد کرد: با درايت وزارت صمت مشکلات در حال مرتفع شدن است و اميدواريم در سال جاري به سرعت به عادي شدن قيمت تاير نزديک شويم. قطعا در اوايل سال ۱۴۰۲ قيمت تاير کاهش مي يابد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: کاهش قيمت تاير به دليل آغاز توزيع تاير و عبور از توقف احتمالي در توزيع است. توزيع تاير به تدريج برابر با تقاضاي بازار خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *