قطعات خودرو

قیمت کارخانه ای جدید تیگارد X35 اعلام شد، فروش اقساطی محصول تیگارد موتور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، طبق شنیده‌های اخیر، شورای رقابت قیمت پایه و نهایی کارخانه‌ای خودروی کراس‌اوور چینی تیگارد X35 را اعلام کرده و انتظار می‌رود این خودرو در هفته‌های آینده به صورت اقساطی عرضه شود.

 

شورای رقابت پس از بررسی‌های لازم، سرانجام قیمت پایه و نهایی کارخانه‌ای تیگارد X35 را مشخص کرده و قصد دارد آن را طی چند روز آینده به صورت رسمی اعلام نماید.

 

شورای رقابت در خرداد ماه سال جاری، قیمت این خودرو را یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان تعیین کرده بود. اما پس از بررسی مجدد، قیمت کارخانه‌ای تیگارد X35 افزایش یافته است. لازم به ذکر است که تجدیدنظر در قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی چینی برای همه مدل‌ها انجام شده و منجر به افزایش یا کاهش قیمت برخی از آن‌ها شده است.

 

قبل از مداخله شورای رقابت، قیمت پایه کارخانه‌ای تیگارد X35 حدود یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده است. اما حالا بر اساس ارزش گذاری جدید، شورای رقابت برای این خودرو قیمت پایه ۹۸۰ میلیون تومانی را در نظر گرفته که با احتساب هزینه‌های جانبی، قیمت نهایی آن برای مشتری حدود یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

 

همچنین اعلام شده که شرایط فروش تیگارد X35 از طریق سامانه یکپارچه به صورت اقساطی خواهد بود. شرکت سانیار موتور از مشتریان هیچ‌گونه بهره‌ای دریافت نخواهد کرد و نیازی به ارائه ضامن برای خرید اقساطی وجود ندارد و این موضوع خرید این محصول را ساده تر از قبل خواهد کرد.

 

با توجه به تجدیدنظر شورای رقابت، قیمت نهایی تیگارد X35 حدودا ۶۵ میلیون تومان بیشتر از قیمت قبلی خواهد بود که البته همچنان امکان خرید آن به صورت اقساط بدون بهره فراهم است و ارزش خرید این خودرو را بالا می‌برد.

 

جدول قیمت کارخانه ای جدید تیگاردX35 مهرماه 1402

 

نام خودرو تیگاردX35
قیمت اسفند ۱۴۰۱ ۱,۰۴۹,۰۰۰,۰۰۰
قیمت خرداد ۱۴۰۲ ۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت پایه مهر ۱۴۰۲ ۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت مصرف کننده مهر ۱۴۰۲ ۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *