قطعات خودرو

قیمت نهایی فیات ۵۰۰ وارداتی اعلام شد + جدول قیمت آذر 1402

فیات ۵۰۰ 2023

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،  تأیید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سایر نهادهای ذی‌ربط، قیمت فروش نهایی خودرو فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ وارداتی که قرار است توسط شرکت پارسیان موتور مانلی به بازار ایران عرضه شود، اعلام گردید.

 

 

قیمت فروش نهایی خودرو فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۲ لیتری و جعبه‌دنده اتوماتیک، دو میلیارد و دویست میلیون تومان تعیین شده است. این قیمت با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی شامل شماره‌گذاری، عوارض، مالیات و سایر هزینه‌ها می‌باشد.

 

قیمت نهایی خودرو فیات ۵۰۰ وارداتی

 

نام خودرو قیمت مصوب آذر ۱۴۰۲ (تومان)
فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ ۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

 

 

فیات ۵۰۰ مدل 2023

 

 

مشخصات فنی خودرو فیات ۵۰۰ 2023

خودرو فیات ۵۰۰ در نمونه ۱.۲ لیتری، دارای قدرت ۶۹ اسب بخار و گشتاور ۱۰۲ نیوتن متر بوده و قرار است با جعبه‌دنده نیمه‌اتوماتیک (AMT) به دست مشتریان برسد. از امکانات و تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به سقف شیشه‌ای، ۷ کیسه هوا، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر دیجیتالی، اپل کارپلی، تهویه اتوماتیک، فرمان برقی، سیستم کنترل ثبات الکترونیکی و کنترل کشش، چراغ و سنسور باران، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی و دنده‌گیر پشت فرمان اشاره کرد. به عبارت ساده‌تر، پارسیان موتور مانلی نمونه نیمه فول آپشن این خودرو ایتالیایی را برای بازار ایران انتخاب کرده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *