قطعات خودرو

قیمت گران‌ترین تویوتا GR سوپرا 2023 تقریباً 65 هزار دلار است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، این مشکل در مدل ۲۰۲۳ حل شده و حالا جعبه‌دنده دستی برای مدل شش سیلندر موجود است. قیمت GR سوپرا 3 از ۵۲۵۰۰ دلار شروع می‌شود، اما با احتساب هزینه تحویل و پکیج فناوری ایمنی اجباری، قیمت آن به ۵۶۲۱۵ دلار می‌رسد. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که یک تویوتا GR سوپرا با تمام امکانات چقدر قیمت دارد؟

 

 

قیمت گران‌ترین نسخه یعنی A91 با تودوزی فندقی و تزئینات قرمز از ۵۹۴۴۰ دلار شروع می‌شود. قیمت نسخه گران‌تر از آن با رنگ بدنه نقره‌ای برن‌اوت ۱۶۴۵ دلار بیشتر است و به ۶۱۰۸۵ دلار می‌رسد.

 

 

تویوتا لوازم جانبی متعددی برای بهبود راحتی به خریداران سوپرا ارائه می‌دهد. از جمله کفی صندوق عقب، کیت شرایط اضطراری کنار جاده و حتی مجموعه‌ای از کابل‌های USB قرمز که هزینه ۷۰ دلاری برای خریدار دارد. گران‌ترین لوازم جانبی قاب‌های آینه فیبرکربنی با قیمت ۹۲۵ دلار هستند، هر چند که دو بسته محافظ رنگ روی هم ۹۲۴ دلار قیمت دارند. البته تویوتا اشاره کرده است که این قیمت شامل نصب محافظ رنگ روی سپر نمی‌شود. با اضافه شدن همه لوازم جانبی قیمت گران‌ترین سوپرا ۲۰۲۳ به ۶۴‌۵۳۴ دلار می‌‌رسد.

 

 

نسخه پرمیوم که تقریباً تمام امکانات را دارد، با بسته اجباری کمک‌راننده با قیمت ۱۱۹۵ دلار عرضه می‌شود و دارای کروز کنترل، پایش نقاط کور، هشدار عبور و مرور و حسگرهای پارک است. رنگ‌های بدنه زرد نیترو یا استراتوسفر هر کدام ۴۲۵ دلار قیمت دارند و بقیه لوازم جانبی شبیه نسخه A91 هستند. قیمت کلی این مدل ۶۰۶۱۹ دلار شامل هزینه تحویل ۱۰۹۵ دلاری تویوتا است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *