قطعات خودرو

سخنگوي كميسيون صنايع و معادن مجلس: خودرو جزو اولويت‌هاي جدي كميسيون صنايع است

قطعات خودرو: نمايندگان عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در جلسه امروز (يكشنبه، 27 تيرماه) اين كميسيون، اولويت‌هاي خود را براي كار در آينده مشخص كردند.

روح‌الله عباسپور – سخنگوي كميسيون صنايع و معادن مجلس – در گفت‌وگو با قطعات خودرو، توضيح داد: بحث خودرو يكي از اولويت‌هاي جدي كميسيون خواهد بود. در اين زمينه، نمايندگان در حوزه‌هاي توليد، بررسي كيفيت و قيمت خودرو وارد خواهند شد و در آينده به اين حوزه‌ها توجه خواهد شد.

نماينده بويين‌زهرا و آوج در مجلس درباره ديگر اولويت‌هاي كميسيون صنايع و معادن گفت: پرداختن به فولاد، سیمان، لوازم خانگی، فعال‌سازی معادن، رفع موانع تولید در این زمینه‌ها، راه‌اندازی واحدهای نیمه‌تعطیل، ایجاد ظرفیت‌های لازم در زمینه سرمایه‌گذاری برای پتروشیمی، بررسي قوانین حوزه صنعت و معدن که دولت آن‌ها را اجرا نکرده است، از جمله مواردي هستند كه در آينده به آن‌ها مي‌پردازيم.

او درباره طرح سامان‌دهي بازار خودرو كه از مجلس گذشته باقي مانده است، يادآوري كرد: شوراي نگهبان به آن طرح ايرادهايي را وارد كرده بود كه ما در كميسيون ايراد شوراي نگهبان را برطرف كرديم. اكنون طرح سامان‌دهي بازار خودرو در نوبت مطرح شدن در صحن علني مجلس است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *