قطعات خودرو

لاستیک سواری از بند قیمت‌ گذاری رها شد

لاستیک

افزایش قیمت پرتقاضاترین مقادیر موجود در بازار و قیمت پایین آنها تمایلی به افزایش تولید در این مقادیر را برای کارخانه ها باقی نگذاشت.

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از «دنیای خودرو»، چند روزی است که اخبار غیر رسمی بازار و شرکت های تایرسازی حاکی از افزایش قیمت رینگ لاستیک 13، 14 و 15 به کمتر از 10 درصد است.

 

تولید لاستیک ها به گفته سازندگان در کنار سخنرانی انجمن صنفی صنعت تایر را به مذاکره جدی با مقامات دولتی سوق داده است تا لاستیک ها به قیمت واقعی برسند.

 

بر همین اساس محمدرضا تقی گنجی از اعضای انجمن صنفی کارگران صنعت تایر ایران در گفت و گو با خبرنگار دنیای خودرو از اجرای طرح آزادسازی قیمت تایر توسط دولت خبر داد و به وی واگذار شد.

 

بر این اساس و تصمیم مدیران شرکت های تایرسازی، لاستیک رینگ 13 یعنی خانواده پراید 9 درصد و لاستیک های 14 و 15 به ترتیب هشت و پنج درصد افزایش یافته است.

 

به گفته گنجی، با این اتفاق شرکت ها بدون ضرر می مانند و تولید تایرهای مورد نیاز کشور آسان می شود. وی یادآور شد: به روز رسانی قیمت ها با شیب ملایم و به تدریج انجام می شود تا بین بازار و مصرف کننده نهایی درگیری ایجاد نشود.

 

به گزارش «دنیای خودرو»، زمزمه این موضوع که قیمت کلاه پراید در بازار کافی است تا جفتی 200 هزار مثقال کاهش یابد و التهابات در بازار کاهش یابد. گروه صنعتی رازی در گام اول سبد محصولات و قیمت های جدید خود را برای فروش در اختیار عموم قرار داد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *