قطعات خودرو

لاماری ایما فول آپشن در راه است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، شرکت آرین پارس موتور مدتی قبل لاماری ایما را به بازار عرضه کرد و این شاسی بلند نیز با ظاهر جذاب خود توانسته بود نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کند، اما به دلیل ضعف این خودرو در بخش مشخصات فنی و سطح امکانات نتوانست آمار فروش چشمگیری را به ثبت برساند و همانند رقبای خود بدرخشد. در همین راستا این خودروساز قصد دارد با ارائه لاماری ایما فول آپشن نگاه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.

 

 

جزئیات عرضه لاماری ایما فول آپشن

لاماری ایما فول آپشن

در واقع لاماری ایما نسبت به خودروهای هم‌رده از آپشن‌های کمتری بهره می‌برد و و نبود آپشن محبوبی نظیر تیپ ترونیک باعث شده تا بسیاری از مشتریان از خرید این شاسی بلند منصرف شوند. از این رو آرین پارس خودرو برای رفع این نقاط ضعف تصمیم گرفته تا نسخه فول آپشن این شاسی بلند را به بازار عرضه کند.

 

خبرهای حاکی از آن است لاماری ایما فول آپشن در آینده‌ای نزدیک به بازار ایران عرضه خواهد شد و شرکت آرین پارس موتور نیز مراحل تامین نسخه فول آپشن این خودرو را انجام داده است.

لاماری ایما فول آپشن

با توجه به اینکه آرین پارس موتور عرضه نسخه فول آپشن لاماری ایما را در در دستور کار خود قرار داده، انتشار چنین خبری برای مشتریان نسخه فعلی و کم آپشن آن نگرانی‌هایی را به همراه داشته است؛ چراکه پس از عرضه نسخه فول آپشن میزان تمایل مشتریان به خرید نسخه پایه آن به میزان چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد که همین موضوع افت قیمت آنها را به همراه خواهد شد.

 

گفتنی است عرضه نسخه پیشرفته‌تر نسبت به نسخه پایه اقدام جدیدی نیست و شرکت‌هایی چون بهمن موتور نیز پس از عرضه دگنیتی پرایم نسخه ارتقا پیدا کرده آن را با نام دیگنیتی پرسیتز به بازار عرضه کردند، اما تفاوت در این است که بهمن موتور بین عرضه نسخه پایه و نسخه ارتقا پیدا کرده فاصله مناسبی را در نظر گرفت تا این خودرو بتواند در بازار به خوبی عرضه شود. این در حالی است که لاماری ایما هنوز به خوبی در بازار ایران جایگاه خود را تثبیت نکرده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *